piątek, 31 marca 2017

Jedna z najbardziej zwariowanych teorii

Poważnie, to jedna z najbardziej szalonych teorii, jaką w życiu widziałam. Miałam taką samą minę, jak Kevin Hart na poniższym gifie.

Cała teoria opiera się na ostatnim newsie z PaleyFest, że tak naprawdę nie wiemy do końca, kim jest ojciec dziecka Alison. 
I użytkownik "Alice is A", chciałby oświecić Was, kim może być ów osobnik :D
Zaiste powiadam Wam, że opadną Wam szczęki!

Polecam najpierw poczytać parę artykułów o mrożeniu nasienia. Np. o pacjencie, który miał 15 lat, gdy to zrobił. O przypadkach, gdy nasienie było zamrożone przez 10-12 lat i to tylko w Polsce!!! O przypadku, gdzie pacjent zachorował na białaczkę i lekarze ostrzegli go, że może nie mieć później dzieci, dlatego zamroził swoje nasienie na 10 lat. Tak będzie lepiej, zamiast mędrkować :)



TEORIA:


,,Sądzę, że ojcem dziecka jest Charles/Charlotte. I nie byłoby to żadne kazirodztwo, bo Alison nie jest biologiczną matką! Matką biologiczną jest Emily, ponieważ Rollins połączył komórki jajowe Emily z plemnikami Charlesa, tworząc tym samym zarodek. Zatem biologicznymi rodzicami dziecka są Emily i Charlotte.

Wiem, że Charlotte nie żyje, a także, iż była kobietą w trakcie swej śmierci, ALE nigdy nie dostaliśmy potwierdzenia, że faktycznie przeszła operację zmiany płci i kiedy to zrobiła. 
(LR: Chyba chodzi o to, że Cece może i wyglądała jak kobieta, ale czy zdążyli wyciąć jej piłeczki, czy coś tam zostało? Tego nie wiemy, ponieważ nikt jej nie zaglądał w pantalony. Chyba, że Eric Kahn, ale nic nie wiadomo w sumie.)

Wyobraźcie sobie, że urodziliście się jako chłopiec, ale sercem i duszą czuliście się kobietą, więc pewnego dnia zdecydowaliście się na operację zmiany płci. Lekarze wyjaśniliby wam, że po takim zabiegu nie będziecie mogli posiadać dzieci, chyba że oddacie swoje nasienie do zamrożenia, dopóki nie zdecydujecie się na posiadanie potomostwa. Osobiście, tak właśnie bym postąpiła. 

Wszyscy wiemy, że Uber A chce pomścić śmierć Charlotte. Musi to być ktoś jej bliski, może ktoś taki jak Mary, jej matka, która nie miała okazji obserwować, jak dorasta jej dziecko. Czy nie byłoby wspaniale posiadać wnuka? Tylko pomyślcie o tym, jak bardzo próbowała zbliżyć się do Alison. Wiemy także, że Mary miała układ z Rollinsem. Elliott pragnął przejąć pieniędze Charlotte. Nie wiemy tylko, na co tak naprawdę liczyła Mary. Może obiecała pomoc Elliottowi w odzyskaniu forsy, jeśli pomoże jej zaciążyć Alison plemnikami Charlesa? 

Mój punkt widzenia jest taki, że to Mary jest Uber A albo pomaga Uber A. Możliwe, że Charlotte tak naprawdę żyje. Kimkolwiek jest Uber A, jestem przekonana, że ojcem dziecka jest Charlotte."

~°~°~°~°~°~~°~°~°~°~°~

Okej, teraz pewnie przejdziecie do fazy "WTF?!". 

Nie wińcie mnie za napisanie, że Charlotte jest "ojcem" dziecka, ponieważ to nie ja wpadłam na ten pomysł, żeby Charles został Charlotte. Wińcie Marlene :D

Mam nadzieję, że wszyscy zrozumieli jednak, iż nie chodzi o to, że Charlotte jako kobieta jest ojcem dziecka. Na wszelki wypadek, potwórzę się:

CHARLES ODDAŁ SWOJE NASIENIE DO ZAMROŻENIA PRZED OPERACJĄ ZMIANY PŁCI!!!!


Po przeczytaniu tej teorii miałam lekkie "WTF" przez naście minut. Później przeszłam do fazy wyparcia, próbowałam logicznie wyjaśnić sobie, że to przecież niemożliwe. Absurd jakiś! Aż w końcu pogodziłam się z faktem, że tak samo wyśmiewałam teorie, iż Charles to Cece (przed jego wielkim ujawnieniem)

I WTEDY DOTARŁA DO MNIE "NAJPRAWDZIWSZA PRAWDA":

TO JEST DOKŁADNIE TAKI SHIT, KTÓRY MARLENE MOGŁABY ODWALIĆ.
TO DOKŁADNIE W JEJ STYLU!


Dla mnie to już była lekka przesada, gdy krążyły teorie, że Alison nosi w sobie dziecko Emily. Ostatecznie pogodziłam się z faktem, że zapewne tak będzie, ponieważ Marlene ma jakąś dziwną wizję artystyczną w głowie. 

Ale taka jest prawda, że nie wiemy, kiedy Charles przeszedł operację zmiany płci. Wszystko mogło być totalną ściemą albo mogło nastąpić w innym punkie czasowym, niż nam mówiono. 
Nie jestem pewna, czy 16-18 letni chłopiec myślałby już o dzieciach. Aczkolwiek, możliwe że Jessica o tym pomyślała za niego. Tak bardzo kochała Charlesa, że wiedziała, iż gdy zostanie kobietą, kiedyś zapragnie założyć własną rodzinę.

Wiele lat później, może faktycznie Charlotte planowała rodzinę z Rollinsem, ale sama przecież nie mogła nosić swojego dziecka z wiadomych względów. I dlatego razem z Elliottem planowali wykorzystać Alison jako inkubator, żeby nosiła ich dziecko (choć tak naprawdę to dziecko Charlotte i Emily, ale z nasienia dwóch facetów t.j. Charlesa i Elliotta, nie upichciliby dziecka z tej mąki. Stąd potrzebowali jajeczek innej kobiety.)

Szok i niedowierzanie!!!
Co sądzicie o tej  teorii?

xoxo
LR

15 komentarzy:

  1. Haha serio myślałam, że ta teoria będzie faktycznie zwariowana jak czytałam tytuł. Ale muszę Ci powiedzieć, że dla mnie to żaden szok, ani nic bo ja od razu jak Ali zaszła w ciążę to pomyślałam, o tym, że to dziecko jest tak na prawdę Emily. Może jestem szalona jak "Alice is A", ale te stwierdzenie, że Charlotte/Charles może być ojcem to jest dla mnie żadnym szokiem, a logiką tego serialu. Haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, to może faktycznie tylko dla mnie było takie zwariowane, bo nadal próbuję doszukać się logiki w poczynaniach Marlene. Już niech jej będzie z tym Charlsem/Cece, ale kurczę bez przesady. Ile można wydziwiać jak z kosmosu?
      Jeśli Ty też myślisz, że to właśnie coś, co może się spełnić, no to może coś w tym być jednak :D

      Haha, tylko współczuję Em, że byłaby mamusią dziecka Charlesa/Charlotte :D

      Usuń
    2. ja zaczęłam tak myśleć od finału 6B i teraz mi przychodzą do głowy same takie zwariowane pomysły.

      Usuń
  2. Osobiście wolałabym żeby Alison nie była w ciąży i okazała się Uber A ale wiem że tego nie dostaniemy. Nie rozumiem fenomenu Emison. Okeej, było uroczo na początku ale teraz no proszę, Emily i tak leciała na każdą spotkaną lesbijkę, a Alison na facetów. wolę myśleć o Emison jako o eksperymencie z młodości, kiedy Alison i Emily były młode i najlepszymi przyjaciółkami niż że to wielka miłość, której nie widać.
    Tak więc wolałabym żeby jajeczka Emily trzymały się od tego z daleka, chociaż boje się że ta teoria będzie prawdziwa a reakcja Emily będzie "Uber A/Elliot zapłodnił cię moimi jajeczkami? Ale super! Oh jak cię kocham" ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj stworzyłaś idealny scenariusz w pierwszej części wypowiedzi. Też bym tak wolała, ale cóż zrobić, jak Marlene uparła się na Emison :)
      Też się boję, że te jajeczka są Emily po to, żeby Emison mogło mieć wspólne dziecko, ale jak jeszcze okaże się, że Charles jest ojcem to już w ogóle witki mi opadną :D

      Usuń
    2. Na pewno byłby to hit, lesbijki mają swoje dziecko, haters gonna hate, żaden serial tego nie miał itd... Ale to chore. Jakbym miała dziewczynę (jakbym zmieniała orientację :D) to nie chciałabym mieć w sobie nieświadomie jej jajeczek...

      Usuń
    3. Kto by chciał? To taki motyw jak w TVD, gdzie zrobili sobie inkubator z Caroline i umieścili w niej dzieci Alarica & Jo.
      Np. dla nas to jest chore, ale Marlene pewnie uważa, że to słodkie :P Mnie ta kobieta już mało czym zaskakuje.

      Usuń
    4. Marlene dogadała by się z Julie..

      Usuń
    5. Też tak sądzę. Te dwie byłyby dobrymi psiapsi :D

      Usuń
  3. Hej Lily, wiesz może gdzie można obejrzeć Big little liars? nie mogę nic znaleźć, a wydaje się interesujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście oglądam tutaj:

      ODCINEK 1: https://www.trt.pl/film/z9db3eku9k/Big-Little-Lies-Wielkie-klamstewka-S01E01-Somebodys-Dead-LEKTOR-PL

      ODCINEK 2: https://www.trt.pl/film/6ic4bd7x37/Big-Little-Lies-Wielkie-klamstewka-S01E02-Serious-Mothering-LEKTOR-PL

      ODCINEK 3: https://www.trt.pl/film/fguijp2ot3/Big-Little-Lies-Wielkie-klamstewka-S01E03-Living-The-Dream-LEKTOR-PL

      ODCINEK 4: https://www.trt.pl/film/fy4p6539zg/Big-Little-Lies-Wielkie-klamstewka-S01E04-Push-Comes-To-Shove-LEKTOR-PL

      ODCINEK 5: https://www.trt.pl/film/r8ftutf65a/Big-Little-Lies-S01E05-Once-Bitten-LEKTOR-PL

      ODCINEK 6: https://www.trt.pl/film/p4gvy4ppft/Big-Little-Lies-S01E06-Burning-Love-LEKTOR-PL

      Gdyby coś nie działało to sama wpisz w wyszukiwarkę "Big Little Lies" i poszukaj odcinka. Mi jednak działają. Aaa i to jest z lektorem, ale początek, czyli powtórzenie poprzedniego odcinka nie jest tłumaczone, więc nie przestrasz się. Dalej będzie normalnie z lektorem.
      Miłego seansu! Gorąco polecam <3

      Usuń
    2. Dziekuje Lily :) jesteś super

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, hehe :D

      Usuń
  4. to niby jak jajeczka Emily zapłodnione przez nasienie charlsa znalazły się w ciele Ali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość teorii mówi, że gdy Alison była w szpitalu Welby i Rollins zabrał ją na salę operacyjną, wtedy zapłodnił ją in vitro. Wiesz, co była pokazana jak wiozą Ali na salę i nagle takie jasne światło padło na jej twarz...
      Jeśli chodzi o same detale zabiegu in vitro to nie wiem, jak konkretnie się to robi. Aczkolwiek nie ma w tym nic dziwnego, że innej kobiecie wszczepia się cudzą komórkę jajową połączoną z nasieniem. Wiele bezdzietnych rodzin tak robi.
      Nawet przypomniało mi się, że w takiej Modzie na Sukces był podobny motyw, bo ta po operacjach plastycznych Tylor chciała mieć dziecko z Nickiem Marone (albo jakoś tak), ale była trochę za stara i dlatego mieli skorzystać z zabiegu in vitro, żeby skorzystać z komórki jajowej obcej kobiety, ale doszło do pomyłki i wszczepili jej komórkę jajową Brooke. To dopiero były jajca, bo Tylor nosiła w sobie dziecko jej odwiecznej rywalki i byłej laski jej faceta hahaha.

      Usuń