środa, 28 stycznia 2015

Wrażenia z odcinka 5x17

Hej! Po obejrzeniu odcinka czas na jego wrażenia. Jeśli obejrzeliście już odcinek i chcecie poczytać o nim to zapraszam Was jak zwykle do rozwinięcia ;)




1.Najlepsza scena :
Aria i Spencer zamknięte przez -A, które o mały włos  nie zamarzły.
 


2.Najlepsza postać :
    

      Długo zastanawiałam się kto w tym odcinku zasługuję na to miano. Wybrałam więc panią detektyw Tanner,
która otworzyła beczkę ( haha ). Co w niej było? Pewnie dowiemy się, w następnym odcinku. Ale i tak gratulacje ;)
 
 









3.Najnudniejszy wątek :
 Hanna chcąca robić wszystko na własną rękę



4. Słowo kluczowe odcinka:
niepowodzenia 
Uznałam to słowo za kluczowe, ponieważ w tym odcinku było dużo scen, które się nie powiodły np. szukanie przez Hanne laptopa itp, dochodzenie do porozumienia przez Spencer i Tobyego, rozmowa Ezry z Arią...


5. Najsmutniejsza scena:
za najsmutniejszą scenę uważam rozmowę Ezrii


Ezra myśli, że jakaś część z tego listu Arii była prawdą. Aria jednak uważa inaczej. Jednak kto tu ma racje... ?

6.To czego moim zdaniem zabrakło :
 Alison. Bardzo ją lubię i ciekawi mnie co ona robi w tym więzieniu itp wiecie takie Orange is the new black. Większość osób które znam uwielbia wątki w filmach, serialach , które dzieją się w więzieniu, Wy również? :)


Brakowało mi również wiedzy na temat tego kto lub co znajduje się w beczce. Ale zgaduję, że dowiemy się o tym w następnym odcinku ;)



7.Moment, który mnie najbardziej zaskoczył :
 Fragment w którym Aria i Spencer były zamknięte w ,,wielkiej lodówce'', a Emily próbowała je ratować. Co mnie zaskoczyło? Że za pierwszym razem jak coś rozwaliła to nic nie pomogło więc pomyślałam - co teraz? Emily zrób coś!




8.Najstraszniejszy moment: 
Spencer przyjechała samochodem i zabrała dziewczyny  w miejsce, które wskazywało, że znajduje się laptop Mony. Od razu wiedziałam, że jest to zasadzka -A

 Ten budynek był podejrzanie opuszczony i budził we mnie niepokój.


 9.Romans
      
Emily & Talia

To było wiadome już na początku, że te dwie będą miały się ku sobie. Wydaje mi się jednak, że nie potrwa to długo. 



Jason & Ashley

Czy to możliwe, że Jason jest zakochany w Ash? Chłopak znowu pocałował panią Marin.






Podsumowując : odcinek mi się bardzo podobał! Był bardzo interesujący, zawroty akcji, romanse, wywołujący duże emocje, nutkę niepewności oraz tajemnice, które nie zostały jeszcze odkryte. Całe pll :)
 Oceniam odcinek na 9
A Wy? Teraz macie jeszcze dodatkową możliwość podzielenia się z Nami Waszą oceną odcinka, ponieważ zdecydowaliśmy się na ankietę, w której możecie wybrać daną cyfrę. ( jeśli odcinek Wam się mega podobał to możecie zaznaczyć 10, a jeśli w ogóle to 1 itp)

xoxo
Stalia



3 komentarze:

  1. Natalko, masz konto na fb? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ale wybacz, nie podaję.

      Usuń
    2. pewnie nie chcesz zeby ludzie zobaczyli ile naprawde masz lat xd

      Usuń