czwartek, 29 stycznia 2015

Keegan Allen o -A

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z krótką wiadomością od naszego serialowego Tobyego czyli Keegana Allena, który w wywiadzie opowiedział o tym co czuł jak dowiedział się o  -A !



 ,,Wiem kim jest -A. Mogę Wam powiedzieć, że jak się o tym dowiedziałem to byłem zszokowany i na prawdę poczułem ulgę w jaki sposób wyjaśnili mi to. Niesamowite jest to jak oni to zrobili! Marlene i scenarzyści wiedzieli o tym cały czas, dawali nam pewne podpowiedzi w każdym epizodzie, kto to jest. W sumie to jest jak totalna podróż umysłowa! Tak więc zobaczysz to na samym końcu i będziesz chciał powrócić i odtworzyć całą serię pll, aby zobaczyć Go lub Ją (-A) i będziesz bił się w pierś: dlaczego tego nie widziałem od początku?- więc tak, to jest bardzo ekscytujące!''


xoxo
Stalia

1 komentarz:

  1. Hanna,Aria,Ezra,Toby,Wren,Paige,Melissa,Jason sa podejrzani

    OdpowiedzUsuń