środa, 7 stycznia 2015

Wrażenia i relacja z 5x14 !

Witajcie! Jestem strasznie zadowolona z powodu tego, że pll wróciło. Specjalnie dla Was co tydzień będę Wam zdawała relacje z tego, co wydarzyło się w nowym odcinku. Jeśli jesteście świeżo po obejrzeniu odcinka 5x14 lub go nie widzieliście i chcecie się dowiedzieć co się w nim wydarzyło to zapraszam do rozwinięcia ;)




"Through a Glass, Darkly"

1. Pogrzeb Mony - Minęły 3 miesiące, a ciała Mony nie odnaleziono. Jednak matka Mony zdecydowała się, aby urządzić dla niej pogrzeb. Tuż po zakończeniu ceremonii pojawiła się Alison, która chciała złożyć kondolencje mamie Mony. Okazało się, że było to złym pomysłem, ponieważ kobieta ją spoliczkowała! Jak zobaczyłam ten moment to byłam w wielkim szoku, ponieważ co jak co, ale uważam, że to nie Alison zabiła Mone, a kobieta nie powinna tak zareagować na jej widok!



2.Wszyscy myślą, że to Alison zabiła Mone - w tym odcinku kłamczuchy mnie strasznie irytowały. Dla mnie to jest logiczne, że Alison nie zabiła Mony. Ale moje spostrzeżenia na jej temat opiszę w osobnym poście. Spencer i Emily chciały podłożyć pukiel włosów w domu Mony, aby policja miała dowody na to, że ona to zrobiła. Ale tak się nie robi!



3.Nagranie bójki Mony i .... - dziewczyny odkryły kamerę, którą Mona kiedyś zamontowała w swoim domu. Dzięki temu mamy nagranie na którym widać sprawcę zabójstwa. Widzimy na nim blond dziewczynę w kapturze, niestety twarzy nie widać. Znowu scenarzyści zakpili z nas, ponieważ jakby w prawdziwym życiu takie nagranie by było to na bank byśmy już znali sprawcę!



4.Pożegnanie z Paige - Paige wyleciała do San Francisco. Czy to już koniec Paily? Moim zdaniem, ona jeszcze wróci kiedyś. A Wy jak myślicie?



5.Pani Grunwald - ta kobieta zawsze będzie budziła we mnie jakieś dziwne emocje. Nie wiem, czy ona w ogóle pasuje do pll ( te nadprzyrodzone moce itp ). 



6.Mike i Aria brat i siostra, którzy zaczęli się zwierzać sobie. To bylo mega wzruszające.


7.Aria i Caleb - to była chyba ich pierwsza wspólna scena. Trochę to dziwnie wyglądało i nie wiem czy tylko ja wyczułam tutaj iskierki? ;) Ale by było... 



8.Alison zabrano do więzienia!- Jason zeznał na policji, że w dniu zabicia Mony Alison nie była z nim. Dzięki temu Ali została aresztowana. Odbyło się to przed domem państwa Dilaurentis. Dziewczyna chciała uciec tylnym wyjściem, ale kłamczuchy stanęły murem i jej nie puściły... 



To była okropna scena. Kto by pomyślał, że wszystko się tak odwróci. Kiedyś wielkie przyjaciółki,  a teraz przez kłamstwa wszystko się odwróciło. Alison nie trzeba było tyle spraw ukrywać!



9. Powrót -A- w ostatniej scenie widzimy fajerwerki, które nagle ułożyły się w literę A.
Czy to oznacza, że Alison nie była A? Brawo...



Podsumowując:
Dużo się działo! Ciekawy odcinek, nieco irytujący, ale dużo wnoszący w sprawę zabicia Mony. Jak zwykle epizod pozostawiający po sobie wiele pytań. Co Alison ukrywa? Czy ona zabiła Mone? Czy ona jest -A? Gdzie jest ciało Mony?
A jak Wam się podobał odcinek? Cieszycie się, że Ali jest w więzieniu? Piszcie komentarze ;)




xoxo
Stalia


7 komentarzy:

  1. Gdzie wrażenia ? Napisałaś tylko przebieg odcinka , nikt nie chce Spoilerów , a Ci co oglądali już to wszystko wiedzą . Pozdrawiam ~ G .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie wrażenia to jest to między innymi moje odczucia co do odcinka. to co mi się podobało , a co nie. To właśnie napisałam w poście. Jakie inne wrażenia miały się znaleźć w poście? Poprawię ;)

      Usuń
  2. prosiłabym jednak by nie dodawać ciągle linków na naszym czacie do waszego bloga, da sie to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się. ale co w tym złego, że podaje linka? Blog jest świeży i chciałabym go polecać.
      Jak Wam to przeszkadza to ok , ale szkoda, że blogerki nie chcą sobie pomagać.

      Usuń
    2. nie mam problemu z pomocą na prawdę ale tak dodawać na czat to nie jest fajne ;)
      może rób to w inny sposób np na czacie jakoś zacznij dyskusje np co sądzicie o najnowszym odcinku a w polu gdzie jest miejsce na e-mail/url podajcie link do bloga i wtedy możesz dopisać ze twoja opina jest przedstawiona na blogu ;) okej? bo w sumie tylko tak o link mi chodzi a tak będzie polecone bo wystarczy że ktoś kliknie na twój nick i już :)

      Usuń
    3. ok to tak zrobię, bo nie ogarniałam tego gdzie się to wpisuje. dzięki za pomoc

      Usuń
  3. Mi się zdaje że Mona została zakopan.

    OdpowiedzUsuń