niedziela, 11 stycznia 2015

TOP MEN

Dobry wieczór Wam! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który narodził się w mojej głowie dzięki jednej z czytelniczek. Przedstawię w nim moje ulubione ciacha z pll. Przyznam szczerze, że przeglądając galerie aktorów nie sądziłam, że są aż tak seksowni! 
Zapraszam do rozwinięcia ;)



Oto ranking mężczyzn, którzy moim zdaniem są najprzystojniejsi w Pretty Little Liars:


1.Tyler Blackburn











Tyler jest 100%  w moim typie, dlatego też usytuowałam go w moim rankingu na pierwszym miejscu.
<3


 Tyler gra niestety głównie tylko większą rolę w PLL i kiedyś w Ravenswood.
Szkoda.


2.Ian Harding
  









Ian  może nie jest świetnym aktorem, ale umie pozować do zdjęć. Ma niesamowity uśmiech.
Na drugim zdjęciu nie wiem czemu, ale przypomina mi Christiana Greya. Kojarzycie? :)



3.Drew Van Acker









Tego blondyna znamy w pll jako Jasona, tajemniczy, trochę wyoutowany brat Alison.
Wszystkie dziewczyny chyba uwielbiają mężczyzn z wielkimi niebieskimi oczami <3
Drew możemy oglądać w serialu Pokojówki z Beverly Hills i miał również epizod w Tower Prep.


4.Julian Morris








Dawno nie widzieliśmy tego pana w pll, ale myślę, że się może niedługo pojawić.
Już w 1 sezonie darzyłam go wielką sympatią. Chłopak z brytyjskim akcentem ma to coś coś ;)
Julian zagrał w filmie  Something Wicked, którego premiera odbyła się w zeszłym roku.


5.Brant Daugherty





 Serialowego Noel'a Kahn'a również zaliczam do przystojniaków. Nie jest on w moim typie, ale trzeba przyznać na zdjęciach wyszedł mega przystojnie!


6.Keegan Allen







Uwielbiam charakter serialowego Tobyego, za to nie podoba mi się on z wyglądu.
Dodałam go do mojego rankingu ponieważ, nie można przejść obojętnie obok takich zdjęć!
Keegan wygląda na nich niesamowicie męsko.
Możemy go zobaczyć w filmie pod tytułem ,,Bukowski''. Jest to film biograficzny z 2014 r.




Mój ranking wygląda tak jak widać powyżej, a jak Wasz? 
Zmienilibyście kolejność, a może dodali do niego jakiegoś innego aktora?

Czekam na opinie!



xoxo
Stalia


11 komentarzy:

  1. Masz gust taki sam, jak ja! Co prawda zamieniłabym chyba Drew z Julianem (nie jestem pewna), ale reszta identyko. Tyler to takie ciasteczko do schrupania, mój numer 1 :D
    Za to nad akcentem Juliana mogłabym się rozpływać dniami i nocami, haha.

    P.S: Ta 4 fotka Drew mnie rozwaliła. Jaka siateczka i jakie spodenki... hahahaha, no kwiczę ze śmiechu xD
    - Lily Red

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myśle tak samo jak ty. Tyler najlepszy. Wgl to fajny pomysl na notke, bo takiego czegoś nie czytalam na żadnym blogu pll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) Staramy się, aby posty były oryginalne i jak najmniej powtarzały się jeśli chodzi o posty na innych blogach o pll.

      Usuń
  3. Ja bym to ustawiła tak:
    1. Ian Harding (uwielbiam go jako Ezrę i jego samego, mój ideał, przynajmniej Ezra, bo charakteru Iana nie znam)
    2. Julian Morris (ah ta moja słabość do Brytyjczyków, a no i Julian gra też w kilku epizodach Once Upon a Time)
    3. Drew Van Acker (może nie przepadam za niebieskimi oczami, ale od niego nie da się oderwać wzroku)
    4. Tyler Blackburn
    5. Brant Daugherty
    6. Keegan Allen (on ma faktycznie oryginalną urodę, ale nie uważam go za brzydkiego)
    Fajny, luźny post, nie dawno odkryłam bloga i już mi się podoba, jeszcze tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam wam jeszcze podrzucić kilka pomysłów, więc wybaczcie, że zrobię to tu. Miałam pisać na czacie, ale nie wiem, co tam się dzieje. Czy to jakiś spam, złośliwość, czy coś?
    Gdybyście dodały takie notki z outfitami bohaterek i je lekko scharakteryzowały, że np. ostatni styl Hanny to chyba taki grunge. Wiecie.. wziąć każdą pod lupę. Może się to wydawać głupie, ale niektórzy czerpią z takich outfitów inspiracje. Ze mnie to taki ciul modowy, że nie ubieram dobierać stylizacji, dlatego przeglądam różne foteczki ze stylizacji dziewczyn i potem szukam w sklepach czegoś podobnego :D
    Inny pomysł to zrobienie notki ,,Kto byłby Twoim najlepszym przyjacielem?", bo wtedy ludziska mogliby się wykazać i pokazać swe uwielbienie dla jakiejś postaci xD Ja to bym chyba spicza walnęła.
    Pozdrawiam, Lily Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś mega pomysłowa! dzięki za pomysły, na pewno skorzystamy z nich ;)

      Usuń
  5. że nie umiem dobierać*

    Pomyłka się wkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Acker
    2. Daugherty
    3. Harding
    4. Blackburn
    5. Morris
    6. Allen

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Drew Van Acker
    2. Brant Daugherty
    3. Julian Morris
    4. Harding
    5. Tyler Blackburn
    6. Allen

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie się zgadzam. Tyler to ideał <3

    OdpowiedzUsuń