sobota, 24 stycznia 2015

Co by było gdyby... 1#

Hej! Lubicie zabawy? Na naszym blogu jeszcze tego nie było, więc postanowiłam, że może by takie coś Wam się spodobało.
 Chodzi o to, że w każdym takim poście pisałabym o czymś, o kimś, o jakimś zdarzeniu, które miało miejsce wcześniej w odcinkach i co by było, gdyby jednak było inaczej? Taka luźna seria. 
Zdaję sobie sprawę, że ktoś już na innym blogu miał podobną zabawę, ale niestety nie jest ona kontynuowana, a bardzo mi  się ona podobała, także mam nadzieję, że nie będziecie miały mi za złe, że troszkę ją zerznęłam ;)

Co by było gdyby Lucas bardziej kochał się w Hannie? Rozwijamy! ;)

Ich przyjaźń zawsze wydawała mi się bardzo dziwna. Czy w ogóle istnieje przyjaźń pomiędzy mężczyzną, a kobietą?

Lukas był takim skromnym, pokrzywdzonym luzerem, o bardzo dobrych zdolnościach manualnych.

Nie pamiętam dokładnie jak to się stało, że Hanna zaczęła z nim więcej przebywać, ale zastanówmy się : co by było gdyby Lucas zaczął mocniej coś czuć do Hanny?

Moim zdaniem Hanna by go odtrąciła, ale wcześniej by z nim poważnie porozmawiała.
Znając Lucasa, mógłby to i tak odebrać nieco inaczej. 
Zezłościł by się i zraniony zaczął by się mścić.
Może nie na samej Hannie, ale obwiniał by za to wszystko jej przyjaciółki.


Kurczę... tak dawno oglądałam początkowe odcinki , że nie pamiętam czy taka sytuacja nie miała czasem racji bytu? ;)

Bynajmniej, Lucas zakochany po uszy w Hannie? Moim zdaniem, na pewno przerodziło by się to w coś złego. Prześladowanie, Hanna by go unikała, bała się o życie. Lucas byłby niebezpieczny.





Co Wy sądzicie na taki obieg sprawy?

Bo ja myślę, że było by to również ciekawie ;)


xoxo
Stalia





PS: Dajcie znać czy taka seria by Wam się podobała










23 komentarze:

  1. przeciez Lucas kochal sie w Hannie. nie ma to jak pisac bloga o serialu, ktorego sie nie zna...
    poza tym zabawa sciagnieta z innego bloga, zaraz to zglosze. bo moglabys sie wysilic i wymyslec cos wlasnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu zgłosisz? Nikt nie ma wyłącznego prawa do publikowania tego typu postów. Podaję ci trzy blogi, które mają/miały taką serię i nikt nie miał problemu. http://inlovewithpll.blogspot.com/2014/10/co-by-byo-gdyby-0.html
      http://talkaboutpll.blogspot.com/2014/02/co-by-byo-gdyby-byo-dobre.html
      http://pll-fansite.blogspot.com/2014/11/cbbg-1.html

      Usuń
    2. serial znam, tylko jak pisałam wcześniej nie pamiętam czy taka sytuacja miała miejsce do końca. przynajmniej nie było o tym mowa wprost!

      Usuń
    3. tylko się pogrążasz, widać jakie jesteście oryginalne i kreatywne!

      Usuń
    4. :) Tłumacz to sobie, jak czesz te posty znalazłam po twoim komentarzu. Jak ci się nie podoba, to nie wchodź. Dla mnie wymiana zdań skończona.

      Usuń
    5. połowa rzeczy jest własna, to raz, dwa, tak jak Lobree wspomniała, takie rzeczy są tez na innych blogach, więc polecam patrzeć uważnie, sprawa nr 3. anonimku, żal dupę ściska? polecam wejść z konta i napisać to samo, wtedy porozmawiamy, kolejna sprawa, nie pasuje to nie czytaj. proste i logiczne. załóż swojego bloga, kreatywnego, pomysłowego, z teoriami które się nie będą powtarzać, bo jesteś taka oryginalna i wyjątkowa. tylko pozazdrościć :)

      Usuń
    6. dziewczynko, a co to zmieni jak wejdę z konta? od kiedy to jest jakieś kryterium czy ktoś pisze z anonima czy z durnego konta podpisanego np. aria montgomery? xD
      to w dalszym ciągu nie jest pisanie z imienia i nazwiska :)

      po prostu denerwuje mnie takie kopiowanie. jest bardzo duzo blogow o pll, ale tylko 1, no gora 2, sa na dobrym poziomie. Wasz na pewno się do takich nie zalicza, jesteście niemiłe i mało kompetentne a notki są albo nudne albo żywcem skopiowane z innych blogów.

      Usuń
    7. masz rację, jesteśmy niemiłe więc teraz leć na swojego ulubionego bloga o pll, i już nie marnuj czasu tutaj.

      Usuń
    8. żebyś wiedziała, że tak zrobię.

      Usuń
  2. Przecież napisane jest jak byk w notatce, że wiecie, iż taka zabawa była na innym blogu. No to same się przyznałyście, a tu taki anonim jeszcze problem ma. Tak jakby inne blogi nie zrzynały. Każdy blog w pewien sposób zrzyna. Nie da się uniknąć powtórzeń informacji.
    A poza tym coś czuję, że skoro na innym blogu zrobi się teraz zastój, to wasz będzie odwiedzany częściej. Strzeżcie się, dziewczęta. Hejterzy nadejdą tłumnie haha :D A tak na serio, to macie okazję teraz. Dodawajcie jak najwięcej newsików, pilnujcie literówek i innych pierdółek, no i będzie cacuśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaja sobie robisz? najpierw niech się w ogóle nauczą pisać.

      Usuń
    2. przecież one ta wzmianke, ze juz bylo na innym blogu dopisaly wczoraj :D
      i z ludzi idiotow robia..

      Usuń
    3. jaki żal. to było od początku.

      Usuń
    4. dla mnie żal to dziewczyna, która udaje, że ma 20 lat a ja osobiście zastanawiam się, czy skończyłaś gimnazjum..

      Usuń
    5. chyba przedszkole!

      Usuń
    6. haha, w sumie..

      Usuń
    7. Anonimie, ja rozumiem o co ci chodzi w pewnym sensie. Owszem, przydałoby się popracować nad pewnymi kwestiami. Widocznie styl pisania autorek nie dociera do wszystkich. Przynajmniej się starają i dodają newsy dotyczące PLL, a widzisz... mi to odpowiada. Bo ja wchodzę na takie blogi po newsy a nie teorie. I akurat ta strona u nich funkcjonuje całkiem dobrze.
      Powiedz mi tylko... czemu Ty tak ich nienawidzisz? W sumie nic mi do tego, ale obrażasz autorkę od młodzików, a sam... no też niezbyt pięknie piszesz. Niektórych denerwuje zaczynanie zdań od małej literki. Jeśli Ci ten blog nie odpowiada, to po prostu tu nie wchodź. Co Ci daje takie hejtowanie? Złe uczynki wracają do ludzi. Z pewnością nie chciałbyś, żeby ktoś tak po Tobie jeździł. Są ważniejsze problemy przecież. Pilnujcie się przed Ruskimi hahaha xD Pozdrawiam

      Usuń
    8. "Niektórych denerwuje zaczynanie zdań od małej literki." przeczytaj sobie powyższe komentarze, włączając te od autorek bloga, a potem się czepiaj takich bzdetów.

      Usuń
    9. Czy Ty naprawdę jesteś taki ograniczony? Wejść, nabluzgać jest prosto. Przyjąć krytykę już, nie? Akurat odnosiłam się do Ciebie w tym przypadku więc przestań przenosić to na inne osoby. Dziewczyny już mnie raczej znają i wiedzą, że pisałam, iż czasem są jakieś błędy do poprawienia. Ale widzisz... jeśli coś takiego widzę, to wtedy kieruje to prosto do nich i nie robię jakiegoś szumu ;) W Twoim przypadku chodziło mi o to, że jeżeli na kogoś napadasz, to sam powinieneś też stosować się do pewnych reguł. W końcu sprawiedliwość być musi. Stwierdzenie, że ja czepiam się bzdetów wydaje się być dosyć śmieszne, żeby nie powiedzieć ironiczne. Słuchaj, sam wchodzisz na tego bloga i czepiasz się byle czego. Bądźmy obiektywni tym razem, Złoteńko. Ja wiem jakie popełniam błędy i mam odwagę się do nich przyznać, ale Ty też mógłbyś to zrobić.

      Usuń
    10. Aha. Zapomniałam się podpisać. To ciągle ja :D
      - Lily Red

      Usuń
    11. chyba, "Złoteńko", nie rozumiesz pewnych pojęć. czym dla ciebie są bluzgi? bo jakoś w moich wypowiedziach nie zauważyłem takowych. po drugie najwyraźniej masz jakieś podwójne standardy skoro czepiasz się mnie, że zaczynam zdania małymi literkami (o zgrozo, cóż za niewybaczalny błąd!), ale swoich wspaniałych redaktorek już nie. nie wytykam im, że zaczynają zdania małą literą, ale że ich zdania są tak zbudowane, jakby pisało je dziecko w przedszkolu. wysilaj się dalej! :*

      Usuń
  3. 'Zerżnęły'? Aż oczy bolą jak czyta się tak bardzo nieformalne wyrazy... Popracujcie troche nad pisaniem, bo czasem jak czytam wasze notki (nie powiem, bo niektóre tematy dość interesujące) to idzie się załamać. Chodzi mi głównie szyk zdań, no i nie których wyrazów po prostu nie wypada używać. :)

    OdpowiedzUsuń