niedziela, 18 stycznia 2015

Kanadyjskie i australijskie promo 5x16 + gify Jarii

Zobaczcie zapowiedzi następnego odcinka w wydaniu kanadyjskim i australijskim. Na zachętę - ciekawa scena między Jasonem i Arią!

AUSTRALIA
Emily: To już ponad trzy miesiące. Nie ma ciała, nie ma narzędzia zbrodni.
GDZIE JEST MONA? 
Hanna: Jak Mona mogła wysłać nam wiadomość? 
Spencer: To alert wysyłany automatycznie przez agencję ochrony. 
Hanna: Było dużo innych numerów.
Spencer: GPS wybrał nas. 
CZY TO pułApka?
Caleb: Policja ma teorię. Myślą, że pomagała. Ktoś inny tu jest.

KANADA
Spencer: Ona siedzi za kratkami, a ja wciąż nie mogę odejść od niej wystarczająco daleko. 
WTOREK 
Jason: Chcesz coś zjeść? 
JEDEN BŁĄD 
Hanna: Mamo, on jest bratem Alison! 
Ashley: Jestem tego świadoma. 
MOŻE ZRUJNOWAĆ 
WSZYSTKO 
Hanna: Poszłam się z nią zobaczyć w więzieniu. 
Aria: Przepraszam, co zrobiłaś? 
Emily: Zacznij dla mnie pracować, mam dość ukrywania się. 
Toby: Chcę, żeby to się skończyło. 
Spencer: Cokolwiek powiesz, oficerze.

I co o tym powiecie? Mnie najbardziej zaintrygowała scena Arii z Jasonem. W końcu dziewczyna była w nim mocno zauroczona... Czy jest tu jakiś fan Jarii? ;)


Lobree,
xoxo

2 komentarze:

  1. Nie dość, że nie kumam tego wątku Ashley & Jason to jeszcze znowu świrują coś w stronę Arii & Jasona. Zlitowaliby się już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się już jest tak naciągane wszystko... Marlene pisząc nowe odcinki pewnie się zastanawia co tu nowego sobie pokręcić, tak aby było jeszcze dziwniej xD

      Usuń