piątek, 16 stycznia 2015

Claire - postać epizodyczna?

Pamiętacie Claire? Była to przyjaciółka zaginionej tego samego dnia, co Alison, Sary Harvey. Hanna myślała, że to właśnie ona była w grobie Alison...

Sara i Alison było do siebie podobne. Obie były na czele swoich klubów. Claire przyznała, że chciała śmierci Sary.


Po powtórnym obejrzeniu odcinka świątecznego odkryłam coś szokującego. Claire była na balu!


Znała Alison? A może jest częścią jakieś większej intrygi? Dodatkowo Marlene King 6 stycznia potwierdziła, że poznamy prawdę o zaginięciu Sary.


Znalazłam też ciekawą grafikę: 


Co myślicie o tym wszystkim? To tylko podobieństwo dwóch aktorek? A może to rzeczywiście jest Claire?

Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. wydaje mi się, że to nie może być przypadek

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam coś szokującego-ta jasne,to same zdjecie bylo na thebestofpll,wątpie,zeby byl to przypadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko ja to zauważyłam http://pllheada.tumblr.com/post/108241991017/why-was-claire-at-alisons-ice-ball. Najwyraźniej na bestofpll też. Nie pisałam, że to tłumaczenie, bo dodałam dwa zdjęcia z dopiskami od siebie. Pozdrawiam, Lobree. PS Zanim kogoś o coś oskarżysz, sprawdź to.

    OdpowiedzUsuń