wtorek, 16 czerwca 2015

Wyniki ankiety

Cześć! Dziękuję Wam bardzo za udział w ankiecie na temat :
 "Czy uważasz, że Sara Harvey mówi prawdę?"
  A wyniki prezentują się następująco:

TAK - 23 %

NIE - 14 %

NIE CAŁĄ - 61 %
 
 
Tak też myślałam, że większość z Was tak zaznaczy. Ja tej dziewczynie w ogóle nie ufam. Ba, uważam, że Charles sam ją wypuścił na tak zwane "zwiady". Myślę, że Sara będąc tyle lat w "Domu dla lalek" była tam gościem, a przed wszystkimi tylko gra niewinną i poszkodowaną osobę.
Już jutro kolejna ankieta! Happy pll day ;)

xoxo
Stalia


2 komentarze:

  1. A według mnie, osobie, która przez ok.3 lata jest zamknięta w ''domu dla lalek'' nie chce się już kłamać. Więc zaznaczyłam odpowiedź 1 :)
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaznaczyłam 'nie całą' bo czuje że ta dziewczyna ma sporo sekretów

    OdpowiedzUsuń