wtorek, 9 czerwca 2015

Kanadyjskie promo 6x02

Zobaczcie, jak wygląda kanadyjska zapowiedź dzisiejszego (jutrzejszego) odcinka!


Ezra: To może brzmieć, jak zbyt proste pytanie, ale czy wszystko w porządku?
DZISIAJ WIECZOREM
Aria: Będzie.
Caleb: Twój pokój tam na dole?
Hanna: To nie był mój pokój.
DOM
Hanna: To jest mój pokój!
SŁODKI
Spencer: Naprawdę wróciłam do domu.
DOM
Aria: Już mnie nie skrzywdzi, ani nikogo innego. Zadbam o to.
Pam: Chcesz porozmawiać o tym, co się tam stało?
Emily: Nie teraz.
Ashley: Co ci się stało?

Kłamczuchy są naprawdę zniszczone psychicznie... Jestem ciekawa, czy w tym odcinku będzie jakaś akcja, czy będzie należał do tych bardziej "filozoficznych" i przegadanych.

Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. stawiam raczej że to będzie przegadany odcinek ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. "Home sweet home" Znaczy "witaj w domu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy "wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej", jednak dosłowne tłumaczenie ma większy sens, do tego po polsku dopuszcza się używania zwrotu "dom, słodki dom". Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń