środa, 10 czerwca 2015

Wrażenia z 6x02

Cześć! Jak zawsze przychodzę do Was z wrażeniami z najnowszego odcinka pll.
Jeśli widzieliście już go, to zapraszam do rozwinięcia posta :)

No to zaczynamy:

1. NAJLEPSZA SCENA
rozmowa Emily z Sarą Harvey
(uważam ją za najlepszą, ponieważ cały tydzień zastanawiałam się jaka ona będzie itp.
W tym tygodniu każda scena była przeciętna)



2. SŁOWO ODCINKA
pokoje


3. NAJBARDZIEJ WZRUSZAJĄCA SCENA
rozmowa Emily z matką




4.NAJNUDNIEJSZY WĄTEK
oj chyba cały odcinek

5. NAJLEPSZA SCENA PARY
Haleb leżący razem na materacu <3


Caleb jest niesamowitym facetem.





6. NAJLEPSZA POSTAĆ
Emily


Uważam, że ten odcinek należał do niej.


7.NOWA POSTAĆ


Lorenzo
Najwidoczniej będzie on nowym przyjacielem Alison i być może będzie coś między nimi ;)

8. NAJŚMIESZNIEJSZY MOMENT
Nie wiem jak Wy, ale trochę się śmiałam gdy Aria była przesłuchiwana i było ewidentnie widać, że zmyśla. Mina jej mamy-niezastąpiona.



9. NAJBARDZIEJ DENERWUJĄCA OSOBA
to miano otrzymuje ode mnie mama Spencer 
(przepraszam, że co chwilę piszę ,,mama kogoś", ale po prostu nie pamiętam ich imion!)
Rozumiem, że z troski nie dostała tych tabletek, ale no bez przesady! 
Mogła jej chociaż dać jedną dziennie...



Podsumowując:
Odcinek był o wiele gorszy i nudniejszy od poprzedniego. 
Podobało mi się ukazanie w różny sposób jak dziewczyny radzą sobie po powróceniu do normalności. Każda z nich przeżywała to zupełnie inaczej. Ciekawa jestem:
-czy Spencer powróci do brania lekarstw?
- jak będzie wyglądał nowy pokój Hanny 
- kim jest Charles ;)
- czy Alison jest już 100% inna

Ocena: 4/10



A Wy jak oceniacie dzisiejszy odcinek?

xoxo
Stalia

13 komentarzy:

  1. Według mnie ten odcinek był mega ciekawy. Nie uważam, że był nudny, ale każdy ma swoje zdania i każdy ma prawo je wyrazić. ;) Mnie zaciekawiła szczególnie rozmowa Sary z Emily.. jestem ciekawa dlaczego ta zadzwoniła do wszystkich dziewczyn? I ta ostatnia scena z Alison.. może to był Charles? Jednakże nie wiem czy to nie był Jason.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabszy od poprzedniego, ale osobiście oceniłabym go wyżej niż to 4/10 ;) wydaje mi się że to po prostu przez brak akcji, której w poprzednim odc było o wiele wiele więcej, ten teraz miał chyba na celu pokazanie jak sobie po tym wszystkim radzą dziewczyny itp, bo raczej nie mogli tego wątku pominąć. Chociaż po promo spodziewałam się trochę więcej, no i liczyłam na więcej retrospekcji z tego co się działo w Dollhouse, ale kto wie, może jeszcze będą :D tak czy siak, kolejny odc również zapowiada się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie ciekawi mnie postać Charles'a !
    Czytałam właśnie na Wiki o pll i znalazłam coś takiego w teoriach :
    Charles to mim, którego widzieliśmy w jednym z odcinków trzeciego sezonu (potwierdzone).
    Czyli jednak "wzór" twarzy oraz sylwetki Charles'a znajdujemy w mimie!

    OdpowiedzUsuń
  4. troche dziwna była rozmowa ali - toby, nie sądzicie? No i ten chłopiec z farmy campbellów, ze zdjęcia i filmu z dollhouse, bardzo kojarzy mi się z takim małym tobym, strasznie by do niego pasował:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie też była dziwna, ale dla mnie też zarazem zabawna :D śmiałam się przez cały ich dialog, nawet nie wiem w sumie z jakiego powodu, szczególnie jak Ali wyszła z tekstem że wszystkie dużo przeszły i taka cisza i Toby z powagą na twarzy i takie udawane 'jak się czujesz Alison?' czy coś takiego :D ale to może tylko ja tak zareagowałam na tę scenę XD

      Usuń
    2. Dokładnie rozmowa Ali i Tobiego była dziwna i wiele osób to zauważyło:)

      Usuń
  5. Mnie strasznie wkurza zachowanie Arii , mega dziwna jest ...
    Mi się najbardziej podobała scena Hanny z mamą w pokoju i wszystkie z Haleb <3
    Może nie był to najlepszy odc ale ja bym dała 6/10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam podobne odczucia jak Ty, tyle lat kłamania i problemów przez to, a one dalej lecą w zaparte i kłamią, jakby nic się nie nauczyły :D
      Mi się jeszcze nie wiem czemu podobała końcowa scena ze Spencer i Veronicą, pomimo wszystkich dram w tej rodzinie mają ze sobą dosyć ciekawą więź. Ogółem to lubię w sumie rodzinkę Hastingsów, tam się zawsze najwięcej dzieje :D

      Usuń
  6. chyba cały odcinek? ile ty masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nudził ją cały odcinek. Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń
  7. sorry, ale trochę słabo, że nie znałaś imienia Veroniki.. prowadzisz bloga o serialu i ludzie raczej wymagają od Ciebie żebyś wykazywała się wiedzą a to akurat jest wiedza podstawowa! nie mówiąc już o tym, że w dwie sekundy byś to znalazła w necie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no masz rację. powinnam, ale mam teraz sesje na studiach i zupełnie nie mam głowy zastanawiać się jak mają na imię rodzice dziewczyn. Moje życie to nie tylko serial! ;) Wyluzuj!

      Usuń
    2. sesja na studiach to słaba wymówka :)

      Usuń