środa, 3 czerwca 2015

Wrażenia z 6x01

Cześć! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mogę znów pisać wrażenia! 
Ci którzy widzieli odcinek, zapraszam do rozwinięcia :)

No to zaczynamy:

1) NAJLEPSZA SCENA
Podpalenie pokoju "sanktuarium" Charlesa. To było mega! Z drugiej strony tak sobie myślałam, że dziewczyny tym samym niszczą wszystkie dowody i motywy Charlesa.




2) NAJLEPSZA POSTAĆ
 Alison
Wykazała się odwagą tym co zrobiła dla dziewczyn.


oraz
tak naprawdę wszystkie dziewczyny. Powinny dostać Oscara za to wszystko!


 3) NAJMROCZNIEJSZA POSTAĆ
bez wątpienia jest nią Charles



4) OSOBA, KTÓREJ MI NAJBARDZIEJ ŻAL

Sarah Harvey

Dziewczyna wiele przeszła. Najprawdopodobniej spędziła kilka lat w Domu Lalek. 

 i
Mona

Została wrzucona do studni, bez wody i picia tylko dlatego, że Charles już jej nie potrzebował.




5)  NAJMROCZNIEJSZA SCENA
cały odcinek był mroczny sam w sobie!




 6) NAJŚMIESZNIEJSZA SCENA
na początku odcinka gdy dziewczyny mówiły co by zrobiły np. wypiły mocz


7) NAJBARDZIEJ WZRUSZAJĄCA SCENA
Gdy dziewczynom udało się uciec z "Domu Lalek" i gdy rzuciły się w ramiona swoich ukochanych.



8)  NAJNUDNIEJSZY WĄTEK
w sumie takiego nie było!

9) SŁOWO KLUCZOWE
ucieczka

10) PYTANIA
- Gdzie jest Andrew?
- Kim jest Charles?
- Co się działo z dziewczynami przez ten miesiąc?
-Czy Charles jest Dilaurentis?

Podsumowanie:
Pierwsza połowa odcinka była zachwycająca pod względem wiadomości jakie musimy przetwarzać, tajemnic jakie nie są odkryte. Druga część odcinka przyspieszyła tempa i działo się co raz to więcej i więcej. Do teraz przetwarzam w głowie wszystko co tam się działo! Sarah Harvey?! 
Odcinek był na mega wysokim poziomie! PLL faktycznie stało się jeszcze bardziej mroczniejsze.
Ciekawe co teraz będzie z Charlesem, z dziewczynami i ogólnie co będzie dalej!
Nie mogę się już doczekać następnego odcinka.

Ocena: 10/10

A jak Wy oceniacie odcinek? Podobał Wam się? Piszcie!



xoxo
Stalia

13 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, że mogę znowu czytać podsumowania!!! Moja ocena: 10/10. WOW! Sara Hervey?! Musiała być w tym miejscu z 3 lata! Widać to już po samej zakreskowanej ścianie... XD. Najdziwniejsze było to, gdy dziewczyny obudziły się w tej ''kostnicy''. Alison wreszcie pokazała jak bardzo zależy jej na dziewczynach. Jestem ciekawa co było tą ''niespodzianką'' w ich pokojach. Co się tam właściwie wtedy stało? Mam nadzieję, że dowiemy się tego za tydzień! O tym odcinku napisałabym jeszcze dużo więcej...
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja obstawiam, że każda z nich była torturowana jakoś. Może Spencer kazał brać tabletki, Hannie jeść, ale ona nie chciała czy coś. Nie mam pomysłów na reszte!
      Ciekawe co będzie dalej

      Usuń
    2. No możliwe. Ja na to nie wpadłam! XD

      Usuń
    3. No tą niespodzianką chyba były te stroje w które musiały się przebrać za dawne siebie :) /i

      Usuń
  2. Przetlumaczycie to zbliżenie z pamiętnika (?) ktore czytała Tenner?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze niestety nie oglądałam . :/
    Wie ktoś może na jakiej stronie jest ten odcinek dostępny?
    Zawsze oglądałam na seansik.tv, ale dziś jak na złość ta strona mi nie działa! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kinoman.tv lub anyfiles jest dostępny :) Mam nadzieję, że pomogłam
      >julka<

      Usuń
    2. Jeej, odtwarza! Dziękuję Ci bardzo! ♥

      Usuń
    3. aresztowali ludzi którzy prowadzili seansik.tv strony juz nie ma http://www.pcworld.pl/news/402159/Seansik.tv.i.Tnttorrent.info.zamkniete.Podzielily.los.serwisow.Kinomaniak.i.eKino.tv.html

      Usuń
  4. ♥ Tyle czekałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze oglądałam odcinki z neta :D Wie ktoś co ile są nowe odcinki? Codziennie czy jak? ... :) Nigdy nie czekałam szczerze "mówiąc" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowe odcinki są co tydzień. premiera w każdy wtorek , a raczej w środę o 2 w nocy.

      Usuń