sobota, 27 czerwca 2015

Outfity z 6x04

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z outfitami z ostatniego wyemitowanego odcinka. Zainteresowanych zapraszam ;)

 no to zaczynamy!

ARIA

 4,5/5

 Linki:

4,5/5

Linki:
sukienka (to jest sukienka?)

HANNA

 4/5

 Linki:

 2,5/5
Nie podoba mi się jej sweter!
Linki:

4,5/5



SPENCER

4/5
Linki:


EMILY

 4,5/5

Linki:

4,5/5

Link:



ALISON

4,5/5

Linki:



Podsumowując:
Outfity kłamczuch w tym odcinku mi się bardzo podobały! Sami zobaczcie jak wysoko je oceniłam :)
Jeśli miałabym wyróżnić takie "The best of" to byłby to outfit Alison lub Ari (ten drugi). 
Najmniej podobała mi się tym razem stylizacja Hanny, w którym ubrała przykrótkawy gruby sweter w kolorze, który kompletnie mi się nie podobał. 

A jaki jest Wasz "The best of?" i "The worst of?"

xoxo
Stalia


4 komentarze:

  1. Najlepszy pierwszy outfit Hanny a najmniej podoba mi się w tym odcinku outfit Spencer i Arii(pierwszy)po prostu kompletnie nie mój styl. Moja kolejność:
    1. Hanna
    2. Alison
    3. Aria/ Emily
    4. Spencer

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Aria nr. 2 <3
    2. Alison <3
    3. Emily
    4. Hanna
    5. Spencer/ I

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy outfit Hanny, najgorszy Spencer

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Aria nr. 1 i 2( kocham jej styl♡)
    2. Emily
    3. Alison
    4. Spencer
    5. Hanna

    OdpowiedzUsuń