środa, 24 czerwca 2015

Don't look now.

Mam dla Was kilka gifów i spostrzeżeń z najnowszego odcinka PLL. Chętnych, którzy obejrzeli już 6x04, zapraszam do rozwinięcia!

 Ostatnio lalka Arii pojawia się dość często. Macie jakąś teorię odnośnie tego? Po prostu wydaje mi się, że chodzi o coś więcej, więc jakieś teorie musiały się pojawić. Jak macie jakiegoś linka do teorii, to podeślijcie!



 Szkoda mi Spencer. Czuję, że to tylko intryga Charlesa. W dodatku nikt nie rozumie Spence... oprócz ciasteczek!
 Caleb dostaje drugi dyplom Najbardziej Denerwującego Chłopaka z Rosewood. (Pierwszy dyplom już jest u Toby'ego na biurku).



Miło, że rodzeństwo Dilaurentis teraz współpracuje. Czy tylko ja mam wrażenie, że ten grób tam po prostu stoi? Że nie ma w nim ciała?








Ach, i Aria. Wreszcie flashbacki z nią! Miałam wrażenie, że w scenie, w której się otwiera przed swoim tatą, jest taka... sztuczna, sama nie wiem.






To na tyle z gifów. Jeśli macie jakieś teorie związane z 6 sezonem, wysyłajcie!

2 komentarze:

  1. Ja dodałam na blogu pll-poland mini teorię o Charlesie, ale odcinek był super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gify^^
    Mi również szkoda Spencer :c ale myślę, że Caleb nie jest denerwujący tylko słodki, no chroni Hannę. Bardzo się o nią martwi. ;/ Taki chłopak to cud! :D

    OdpowiedzUsuń