niedziela, 14 czerwca 2015

Urodziny Lucy Hale

Witajcie! Dzisiaj, tj. 14 czerwca, nasza serialowa Aria, czyli w rzeczywistości Lucy Hale obchodzi swoje 26. urodziny! Z tej okazji postanowiłam zebrać ciekawostki na jej temat, dodać gify z Lucy, jak i Arią, i wiele, wiele innych.


1. Lucy Hale urodziła się 14 czerwca 1989 roku w Memphis, jako Karen Lucille Hale. Swojego "nieprawdziwego" imienia używała od dzieciństwa. Znajomi nazywają ją: Luc, Lucy Ho, Goose, Boots.


2. Ma starszą siostrę Maggie i przyrodnią siostrę Kirby.

Maggie

3. Ma 157 cm wzrostu, tym samym jest najniższą Kłamczuchą.

Jesteś mała. Ale wielka.
4. Miała indywidualny tok nauczania w domu, a to wszystko na rzecz śpiewu, który jest jej "pierwszą miłością". Śpiewała od zawsze, ale zaczęła pobierać lekcje, kiedy miała 9 lat. Uwielbia muzykę akustyczną i country. Jej muzycznymi inspiracjami są Christina Aguilera i Mariah Carey. Wiele zawdzięcza Taylor Swift - twierdzi, że doskonale rozumie jej piosenki o miłości i związkach. Kiedy miała 15 lat wystąpiła w programie "American Juniors".

5. Lucy w 2012 roku wyznała, że miała zaburzenia odżywiania. Fragment wywiadu:

"Tak właściwie nigdy o tym nie mówiłam, ale wytrzymywałam dni bez jedzenia. Ewentualnie jadłam jakiś owoc, a potem szłam na trzy godziny na siłownię. Wiedziałam, że mam problem... To był stopniowy proces, ale zmieniłam się."
7. Wystąpiła w 6 filmach i 4 serialach. Warto wspomnieć, że do filmu "Kopciuszek. W rytmie miłości" nagrała singiel.


8. Lucy Hale przez dwa lata spotykała się z aktorem znanym z serialu "Czarodzieje z Waverly Place" - Davidem Henriem. Wszystkie jej związki możecie zobaczyć TUTAJ. Lucy zerwała z nim, bo podobno miał ją zdradzić z Seleną Gomez. David nie mógł pogodzić się z rozstaniem. Mimo to, utrzymywali ze sobą kontakty. Ponad rok później sprowokował kłótnię na ulicy. Obecnie aktorka jest sama.


9. Lucy bardzo przyjaźni się z Ianem Hardingiem, czyli serialowym Ezrą. Dużo spekuluje się o ich domniemanym związku miłosnym - przyjaciele twierdzą, że nigdy do tego nie dojdzie. Ian mówił, że pierwszą kręconą sceną było ich spotkanie w barze, tym samym namiętne pocałunki w łazience. Chłopak stwierdził, że umył wtedy zęby "z 10 razy" - teraz całują się, nawet po pizzy z sosem czosnkowym.

Ian: Tak bardzo cię kocham. Zabiję cię we śnie.

Ian: Nie masz niebieskich oczu, masz brązowe.
Lucy: Nie mam. On...
Ian: NIE! Są zielone, zielone!
Lucy: Nie, nie.
Ian: Poczekaj, spójrz na mnie.

10. GIFY z serialu:

Lobree,
xoxo

6 komentarzy:

  1. Odkąd znam Lucy nie przejmuje się już moim wzrostem ;D też jestem taka mała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy pomyłka czy tylko tak w zdjęciu było, ale po prawej stronie ze zdjęcia z pod nr 8 to to jest Selena Gomez, a nie Lucy :) Lucy jest tylko po lewej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest pomyłka :). Chodziło o porównanie ich wyglądu.

      Usuń
    2. Ok ok, w takim razie zwracam honor :)

      Usuń