środa, 24 czerwca 2015

Promo 6x05

Witajcie! Zobaczcie promo następnego odcinka. Powiem wam, że jest to najbardziej mroczna i tajemnicza zapowiedź w historii PLL.


Tłumaczenie w rozwinięciu
Hanna: ten dom wariatów zawiera wszystkie odpowiedzi. Charles nie jest martwy, dopóki tego nie udowodnimy.
Mona: Chciałabym, żebyśmy nigdy tu nie wróciły.
Sara: Widziałam ją kilka razy. Ktoś w czarnym kapturze.
Spencer: Była w Radley.
Alison (?): Kiedy?
Spencer: Wystarczająco długo, by znać Charlesa.

W poście z cyklu Ivestigation zamieszczę moje przemyślenia/mini teorię związaną z zapowiedzią 6x05. 

Lobree,
xoxo

4 komentarze:

  1. Przerażające jest to promo jak z horroru:/ ja chcę już ten odcinek
    Ciekawe kim jest ta dziewczynka ...

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku... już się boję obejrzeć nowy odc. Takich rzeczy w pll jeszcze nigdy nie było. wow

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu Maddie XDDD Odcinek zapowiada się creppy, jak z horroru, czekałam na taki od finału 3 sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż boje się oglądnąć promo. xd
    Sceny są naprawdę jak z horroru!
    Nie spodziewałam się, że pll pójdzie w taką stronę :D

    OdpowiedzUsuń