środa, 10 czerwca 2015

Promo 6x03 + dyskusja

Witajcie! Jakie wrażenia po ostatnim odcinku? Podzielcie się nimi pod postem Stalii! Natomiast, mam dla was zapowiedź kolejnego odcinka i powiem wam, że warto go obejrzeć...


Spencer: Kiedy byłyśmy tam na dole, widziałyśmy imię. Charles DiLaurentis.
Alison: Jason zawsze mówił, że czegoś brakowało w tej rodzinie.
Jason: Charles DiLaurentis...
Spencer: Jason właśnie powiedział mi, kim jest Charles DiLaurentis.
Jason: Charlie.
WOW! Powiem wam, że zrobiło się tajemniczo. Kim jest Charles aka Charlie? Wydaje mi się, że brat (bliźniak albo przyrodni) to zbyt proste, jak na PLL. Mam nadzieję, że twórcy nas zaskoczą! Co o tym sądzicie?

Lobree,
xoxo

5 komentarzy:

  1. Sama oglądałam to promo jakieś 10 razy... Zapowiada się bardzo ciekawie... Może Charlie/Charles to jakiś przyjaciel Jasona?
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to może być coś takiego, ale to musiała być jakaś mocna więź. Nie sądzę, że chłopiec uczestniczyłby tak bardzo ich w życiu, gdyby był zwykłym przyjacielem.

      Usuń
  2. Mi się wydaje, że mogło być tak, że Jesicca i Kenneth nie mogli mieć dzieci, ale bardzo chcieli, adoptowali Charlesa. Po jakimś czasie jednak Jessica zaszła w ciążę (z Peterem Hostingsem) i urodziła Jasona, była między nimi nie duża różnica wieku i się bardzo zżyli że sobą. Po kilku latach przychodzi na świat Ali, chłopcy są już starsi więc otrzymują mniej uwagi od rodziców, co powoduje olbrzymią zazdrość że strony Charlesa. Kocha siostrę-Ali, ale jednocześnie jej nienawidzi za uwagę jaka poświęca jej Jessica. Objawia się jego choroba psychiczna, zamiłowanie do starych rzeczy- takich sprzed narodzin siostry. Dilaurentisowie są zmuszeni oddać go do zakładu psychiatrycznego dla dzieci- oddział dziecięcy w Radley, w którym lubiła bawić się lalkami Mona i w którym prawdopodobnie kontaktowała się z BigA. Charles za to wszystko obwinia Alison, dlatego dręczy ją i jej przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że naprawdę bardzo podobną teorię miałam dzisiaj opublikować. Pozwól, że zamieszczę również twoją wizję w tym poście, tylko potrzebuję twojego imienia albo jakiegoś nicku :). Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń
    2. Mam na imię Kasia ;)

      Usuń