sobota, 13 czerwca 2015

Outfity z 6x02

Cześć! Czas ponownie zacząć serię outfitową. W zeszłym tygodniu nie było, ponieważ stwierdziłam, że bezsensu pisać o stylizacjach dziewczyn z przed kilku lat... nie modne i w ogóle. A dla outfitu Alison nie warto zakładać było wątku. Dlatego dzisiaj  powracam z tą serią dla Was! 

Rozwijamy :)



OUTFITY

ARIA

bluzka - link

5/5


4/5


4,5/5


HANNA


5/5


t-shirt - link

4,5/5

 bluzka - link

4,5/5


EMILY

bluzka - link

2,5/5
 t-shirt - link
5/5


SPENCER

 koszula - link
2/5

bluzka - link

3/5


ALISON

 kurtka - link
sukienka - link
3/5


 sukienka - link

  3/5


Podsumowując:
Outfity naszych kłamczuch były dosyć fajne. Znalazły się gorsze i lepsze stylizacje. Najlepszą z nich wg jest strój Emily z bluzką numer 15, a najgorszym outfit Spencer.
Co do Alison, to mam takie wrażenie, że źle ją tam ubierają i specjalnie podkreślają jej nie to co trzeba. Aczkolwiek nie jest też tragicznie. Jeśli chodzi o Hanne, to każda jej stylizacja była w stylu, który ja preferuję. Dlatego też oceniłam ją tak wysoko.



A jak Wam się podobały te outfity?
W co Wy byście się ubrały najbardziej?

xoxo
Stalia

3 komentarze:

  1. Uwielbiam króciutkie włosy Ari i Hanny. A co do strojów nie są złe ale były lepsze;). Mi tak samo jak tobie najbardziej się podoba ten strój Emily

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się 1 stylizacja Arii i strój Emily z liczbą 15 :)
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
  3. Hanna w różowej bluzce, Aria w białej ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń