piątek, 5 czerwca 2015

Wskazówka: Jason = Charles

Witajcie! Jak minął wam ten słoneczny piątek? Ja spędziłam go bardzo pożytecznie i zdrowo. Tymczasem, postanowiłam obejrzeć trochę filmików związanych z PLL. Jeden z nich (link) sprawił, że mnie olśniło. Rozwijajcie!





Jason na sam koniec sceny mówi, że brakuje mu różowych włosów Arii. Wiecie już, o co mi chodzi? Jeśli nie, to przypomnijcie sobie, jak wyglądała Aria w ostatnim odcinku.

.
.
.
.


Miała różowe pasemka! Czy to oznacza, że Jason jest -A? A może jej fryzura jest związana z zupełnie czymś innym? Dajcie znać, co o tym sądzicie!

Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. Też na to zwróciłam uwage ;) podejrzane

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymmm nie chcę krytykować, ale troszkę słaby post. Każdy mógł tak powiedzieć ;) Mało żeby to potwierdzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję twoje zdanie :). Mimo to, nie chodziło tutaj o tworzenie wielkich teorii, tylko wskazanie jakiejś ciekawostki, która miała zachęcić do dalszej dyskusji - w końcu zakończyłam post pytaniem "A może jej fryzura jest związana z zupełnie czymś innym?". Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń