piątek, 24 kwietnia 2015

Wyniki ankiety

Cześć! ,,Który sezon pll był według Ciebie najlepszy?''- taka była ankieta. Zobaczmy jej wyniki:

PIERWSZY SEZON - 15 %
DRUGI SEZON        - 22 %
TRZECI SEZON       - 16 %
CZWARTY SEZON  - 13 %
PIĄTY SEZON          - 32 %

Podsumowując:
A więc największą ilość głosów zdobył sezon piąty !
Na ostatnim miejscu okazał się sezon czwarty.
Jeśli chodzi o mnie to nie pamiętam zbytnio pierwszych sezonów i oceniłabym tak jak Wy, że 5 sezon był najlepszy. Uwielbiam Alison i cieszę się, że mogliśmy ją zobaczyć  ,,żywą'' w sezonie. Akcja zmieniła trochę obieg tematyczny. Sezony 1-4 skupiały się na tym ,,Co wydarzyło się w noc zaginięcia Ali?'', natomiast w sezon piąty podzieliłabym na dwie części:
1) Powrót Alison 2) Kto zabił Monę?


ps: to jest moja ulubiona scena, pamiętacie ją? W tle było słychać piosenkę Begin Again, którą do dzisiaj słucham <3

ps2: Umieściłam na blogu dwie nowe ankiety. Z góry przepraszam mężczyzn, których akurat tam nie uwzględniłam! 

xoxo
Stalia










1 komentarz:

  1. e tam, ja byłam za sezonem 2. wtedy jesczcze wszystko miało sens :(

    OdpowiedzUsuń