piątek, 10 kwietnia 2015

Hanna w ciąży?

Ponownie ja. Na oficjalnym instagramie Ashley Benson pojawiło się zdjęcie na którym widzimy Tylera Blackburna całującego brzuch Ashley. Podpisała  nawet : "Pierwszy trymestr".





Pierwsza myśl: ,,Hanna w ciąży." Jednak raczej nic z tego. Na zdjęciu który opublikowali później widzimy odwrócone role. Tym razem to Ashley całuje w brzuch Tylera. 


Ze snapchata dowiadujemy się, że Ashley i Tyler na planie prawdopodobnie jedli pizze.


Dziwi mnie jedynie ich relacja. Czy przyjaciele całują się w brzuch? 


xoxo
Stalia

11 komentarzy:

  1. Jak przeczytalam tytul to pomyslalam : o ja ciebie.... spojlery sie sprawdzily.
    Bo w niektorych wlasnie spojlerach pisalo że hanna jest w ciazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nazywa się Ashley na snapie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie może to być zmyłka, abyśmy myśleli że to Hanna będzie w ciąży a będzie ktoś inny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie może to być zmyłka, abyśmy myśleli że to Hanna będzie w ciąży a będzie ktoś inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Caleb trzyma Hanne za tyłek. Trochę dziwne.. O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Ashley i Tyler spotykają się. :)
    A co do zdjęcia fajnie by było, ale szkoda, że chodziło tylko o pizze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd masz takie info?

      Usuń
    2. Ponieważ czytałam różne wywiady, na instagramie mają też dużo zdjęć... i po filmikach na snapie też można się skapnąć. Poza tym było też w jakimś wywiadzie, że Tyler mówił o Ashley i tam wspomniał, że spotykają się też poza serialem.:)

      Usuń
  7. oni są razem od 5 lat
    https://instagram.com/p/wvMTQcy7YI/?taken-by=tylerjblackburn

    OdpowiedzUsuń