poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Gra w skojarzenia #1

Cześć! Tak się zastanawiałam jaką serię jeszcze by wprowadzić... i wymyśliłam! Postanowiłam codziennie lub prawie codziennie dodawać posta, w którym będę wypisała 3 słowa, które kojarzą mi się z daną literą (tylko, żeby sprawa była jasna to są pierwsze skojarzenia z pll, które na myśl nam przyjdą). I Wy również możecie dołączyć się ze mną do zabawy! (wiecie, chodzi o to, żeby jakoś wspólnie oczekiwać dni do sezonu 6)
Zaczynamy!

Litera na dzisiaj:
 A

Skojarzenia:

1. A


2. Alison


3. Ashley


A jakie są Wasze skojarzenia?

xoxo
Stalia

7 komentarzy:

  1. 1. A
    2.Alison
    3.A-Team

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze że taka jakaś gra jest na blogu. Po prostu idealna dla mnie, bo w realu prawie wszystko kojarzy mi sie z pll. Co do literki A to to wszystko co ty ale jeszcze dodałabym Arie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dużo spraw porównuje do pll. Fryzury, ubrania, styl, życiowe sprawy. Całe pll :D

      Usuń
    2. O tak... fryzury też :D a jak byly poczatki ogladania pll to na geometrii caly czas tylko A hehe

      Usuń
  3. Bardzo fajna seria! <3
    Mi kojarzy się oczywiście: A, Aria, Alison

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria jest bardzo fajna! Mi kojarzy się: -A, Aria, Alison. Prawie wszystkim kojarzy się z tym samym :-D.
    Pozdrawiam > julka <

    OdpowiedzUsuń