piątek, 10 kwietnia 2015

Ashley Benson w sesji Find Your California + bonus

Witajcie kochani :)
Na jednym z tureckich fanpage ( lepiej nie pytać ), zobaczyłam wzmiankę o sesji zdjęciowej Ashley Benson 'Find Your California', postanowiłam się tym zainteresować i znalazłam parę ciekawych zdjęć, które są w rozwinięciu.





                                                                                                                          źródło zdjęć

Moim zdaniem Ashley ślicznie wyszła w tej sesji, szczególnie na dwóch pierwszych zdjęciach <3 Niby ma typowo amerykańską urodę, ale jednak wygląda naprawdę dobrze!
Chciałam Wam jeszcze przypomnieć, że Ashley Benson założyła snapchat, jej nick to benzo33.

Mam jeszcze dla Was mały bonus zobaczcie jak obsada świętuje urodziny Shay!
(Kliknijcie na obrazek, żeby obejrzeć film)


.

2 komentarze: