piątek, 10 kwietnia 2015

Wskazówka: Aria jest -A?

Udało mi się znaleźć dla Was troszeczkę czasu. Weszłam na Tumblra i okazało się, że wiele użytkowników udostępniło konkretną informację. Ciekawi?


Pamiętacie, jak w odcinku 5x04 Aria przeglądała pocztę, a potem trafiła na filmik z pogrzebu Shany? Ktoś bardzo spostrzegawczy dostrzegł naprawdę podejrzaną wiadomość. Mianowicie:

Od: Harvey D.
Temat: Instalacja ogrodzenia
Treść: Chciałbym sprawdzić dostępne materiały na ogrodzenie, o którym...

Przychodzi Wam coś do głowy po finale?
.
.
.
.
Plan ucieczki Kłamczuch został zniszczony przez ogromne ogrodzenie.


Dodatkowo zastanawia mnie nadawca wiadomości. Harvey to pewnie nazwisko, a my znamy już jedną osobę o takim nazwisku...

Zbieg okoliczności?

Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. mi się to wszystko wydaje podejrzane. Jest za wiele wskazówek na Arię ( i na dodatek nie naciaganych) , żeby ona nie miała być zaangażowana w sprawy A. przecież to z tym ogrodzeniem to jest ewidentne! już nie rozumiem o co w tym wszystkich chodzi. niby charles jest A, a na Arię jest milion razy więcej wskazówek niż na tego kolesia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Aria zawsze bedzie A haha :) kocham tą teorie i wszystkie z killer Arią !
    No dobra może Big A jest Charles ale możliwe że ona mu pomaga

    OdpowiedzUsuń
  3. O LOOOOL, masakra

    OdpowiedzUsuń