poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Filmy z aktorami z pll #dreszczyk emocji

Cześć! Jedna z czytelniczek dała mi pomysł, aby stworzyć post, w którym napiszę w jakich filmach możemy zobaczyć naszych aktorów z pll oprócz serialu. Opiszę filmy, które moim zdaniem warto obejrzeć. 
Jeśli chodzi o filmy to podzielę je na różne tematyki:dreszczyk emocji, sensacja, komedia i romansik, wspomnienia  z dzieciństwa.
W dzisiejszym poście zajmę się filmami grozy. 
Zainteresowanych , zapraszam!





No to jedziemy!

 DRESZCZYK EMOCJI

- KRZYK 4 (horror)




Zwiastun:

link


Opis: Kiedy w ramach promocji książki Sidney Prescott przybywa do rodzinnej miejscowości, rozpoczyna się seria niewyjaśnionych morderstw.

A filmie możemy zobaczyć Lucy Hale!

Opinia: Film oglądałam, trzyma w napięciu, bardzo polecam! W życiu nie powiedziałabym, że osobą w masce była ta osoba... ;)

- WYSPA STRACHU (horror)




Zwiastun:

link

Opis:  Podczas przerwy wiosennej grupa studentów wyrusza na opuszczoną wyspę, która skrywa sekret. 

W filmie gra znowu Lucy Hale!
Opinia: Pamiętam, że film był fajny. Ale wybaczcie oglądałam go kilka lat temu i nie potrafię zdradzić żadnych większych szczegółów.

- RYTUAŁ (horror)


Zwiastun:

 link


Opis: Młody diakon nie jest pewien swojego powołania. Trafia do Watykanu, gdzie pod okiem ekscentrycznego duchownego poznaje ciemną stronę Kościoła katolickiego.

Gra tam Torrey DeWitto czyli Melissa. (ale szczerze zupełnie nie pamiętam jej w tym filmie.)

Opinia: Film wywarł na mnie ogromne wrażenie. Lubię filmy o egzorcyzmach. Jeśli jesteś fanem horrorów to ten film gorrrrąco polecam!

- TY BĘDZIESZ NASTĘPNA (horror)




Zwiastun:

 link

Opis:  Kiedy jedna z dziewczyn należących do bractwa zostaje zdradzona przez chłopaka, koleżanki postanawiają dokonać zemsty. 

W filmie wystąpił Julian Morris czyli Wren.

Opinia: Film to typowy młodzieżowy horror. Niestety jednak nie pamiętam go, bo również oglądałam go dawno temu. Z pewnością niedługo obejrzę go ponownie. Polecam!

- CHŁOPAK Z SĄSIEDZTWA (thiller)



Zwiastun:

 link


Opis:
Rozwiedziona kobieta ma romans z nastoletnim sąsiadem, który jest bardzo niebezpieczny.

Pamiętacie Jake'a z Pretty Little Liars (4 sezon)? To właśnie on zagrał jedną z głównym ról w tym filmie. Jest na co popatrzeć! 

Opinia:W piątek byłam na tym w kinie i muszę powiedzieć, że film jest trochę przewidywalny. Jednak warto go obejrzeć chociażby dla wspaniałej roli Jennifer Lopez i umięśnionego Ryana Guzmana.


A Wy widzieliście te filmy? Podobały Wam się? Wkrótce kolejny post z tej serii.

xoxo

Stalia

2 komentarze:

  1. O... nie myślałam że mój komentarz na czacie przyda się na notke. A co do horrorów to wolę nie ogladac :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam :D ale Ci co nie przepadają, to pewnie jutro dodam posta o komediach :D

      Usuń