niedziela, 26 kwietnia 2015

Charles #tag

Zapraszam na odpowiedzi na pytania dotyczące postaci Charlesa!

1. Jak myślisz, może być ci żal Charlesa?
Tak. Wydaje mi się, że na końcu będzie ukazany, jako naprawdę skrzywdzona osoba, a jego chora pasja nigdy nie była wyssana z palca. Może trudno w to uwierzyć, ale zawsze tak uważałam.

2. Jak interpretujesz nagranie pochodzące z domku dla lalek?
Skłaniam się do twierdzeń, że chłopcy to Jason i Charles, niemowlę to Alison, a Jessica jest ich matką. Mimo to, nie mam pewności. Zastanawia mnie to, czy jest to tak proste, jak nam się wydaje.

3. Myślisz, że Charles ma pomocników lub sprzymierzeńców?
Zdecydowanie. Te wszystkie wydarzenia były przygotowane przez wiele osób, jednak jedna musiała nimi zarządzać i był to Charles. Pytanie, czy pomocnicy to ktoś, kogo znamy? Ja, jak zwykle obstawiam na Ezrę i Arię. Ezra miał wiele za uszami i mam wrażenie, że nadal coś ukrywa. Nie mam pojęcia, jaki interes miałaby w tym Aria, ale jestem tak wielką miłośniczką wszelkich teorii dotyczących tej dziewczyny, że nic mnie złamie. Do tego, kim jest Black Widow?

4. Jaki jest motyw Charlesa?
Dokładnie nie jestem w stanie powiedzieć, ale ogólnie musiał to być jakiś uraz psychiczny. I nie było to zwykłe zmartwienie - to musiała być ogromna krzywda wyrządzona przez kogoś mu bliskiego. Całą skumulowaną złość rozładowywał najpierw na Alison, a potem na reszcie dziewczyn.

5. Charles kocha czy nienawidzi Alison?
Trudno to określić. Widzowie mają wrażenie, że ma ochotę ją zabić, ale to nie jest takie proste. Twórcy nie ograniczyliby się do wariata, który dręczy dziewczyny, bo "tak". W tym całym szaleństwie na pewno jest miłość. I może jest to miłość, tylko w mniemaniu Charlesa, ale jednak tam jest.

6. Dlaczego dręczy cztery dziewczyny, a nie tylko Alison?
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Mamy wrażenie, że one nie przyczyniły się do jego krzywdy. Mimo to, nie wiemy, kim jest Charles i może okazać się, że jednak to zrobiły. A może chodziło mu o pokazanie Alison, że jest w stanie zniszczyć jej przyjaciółki, ale jego chwilowy plan wymknął się spod kontroli, a Kłamczuchy był dręczone przez kilka lat?

7. Charles jest chory psychicznie czy całkowicie zdrowy?
Myślę, że taka osoba nie jest do końca normalna. Jednak nie myślę o typowej chorobie psychicznej. Jest to obsesja, ale świadomie prowadzona.

A jak brzmią Wasze odpowiedzi?
Lobree,
xoxo 

2 komentarze:

  1. 1. Raczej nie. Nie będzie mi szkoda osoby, która najpierw dręczy kogoś przez kilka lat a potem więzi tą osobę w domku dla lalek.
    2. Myślę to samo co ty.
    3. Na 100%
    4. Hmm... Poprostu chce zniszczyć życie kłamczuch.
    5. I kocha i nienawidzi.
    6. Nie wiem.
    7. Jest chory psychicznie. Zdecydowanie. NORMALNA OSOBA NIE ZAMYKA LUDZI W DOMKU DLA LALEK xd
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by nie było żal Cahrlesa. Mimo, że mógłby być poważne skrzywdzony przez kogoś, to co zrobił Kłamczuchom jest po prostu straszne. Zemsta to nie żadne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń