środa, 22 kwietnia 2015

Filmy z aktorami z pll #komediairomansik

Hejka! Dzisiaj kolejna część filmów z naszymi aktorami z pll. Dzisiaj do polecania mam dla Was filmy śmieszne, romantyczne, a przede wszystkim młodzieżowe. Zainteresowanych, zapraszam!




Horrory i komedie romantyczne to moje ulubione gatunki filmowe. Sprawdźmy więc w jakich komediach grali nasi aktorzy z Pretty Little Liars:

1) Kopciuszek: w rytmie miłości

Gatunek: komedia muzyczna

Opis: Katie, utalentowana muzycznie 17-latka, jest na każde skinienie swojej macochy oraz jej dwóch córek. Gdy wytwórnia płytowa szuka potencjalnej gwiazdy, dziewczyna zostaje zmuszona do nagrania piosenki, zaś siostry przyrodnie przypisują sobie zasługi. 

Lucy Hale występuje tam w głównej roli.

 Zwiastun:
 link
Opinia: Film typowo młodzieżowy, disneyowski. Filmów o kopciuszku można znaleźć pełno. Szczerze Wam powiem, że je wszystkie uwielbiam! Ten... jest jednym z gorszych. Są wersje pierwotne, nowoczesne, roztańczone i rozśpiewane. Ten Kopciuszek to wersja ta ostatnia :)
Kto nie widział, a lubi takie to polecam. Możemy usłyszeć jak nasza kochana Lucy ładnie śpiewa.
 

2) Dziewczny z drużyny 4

Gatunek: Komedia sportowa


Opis: Kapitan drużyny chearleaderów z południowego wybrzeża z West High Sharks, Carson przyjeżdża na obóz "Cheer Camp Nationals". Jest ona zdeterminowana, by doprowadzić drużynę do zwycięstwa. Jednak ich rywale z East High Jets wraz z kapitan Brooke są godnymi przeciwnikami. Gdy ginie "pałeczka szczęścia" obie drużyny stają do pojedynku "jeden na jeden". Spektakularny układ choreograficzny kończy się licznymi kontuzjami i zawieszeniem obu drużyn. Gdy kończą się marzenia o zdobyciu trofeum, Carson i Brooke postanawiają poczynić drastyczne kroki, by pozostać w grze.

Jedną z głównych ról gra Ashley Benson.


Opinia: Całą serię filmów Dziewczyny z drużyny uważam za jakaś mizerną komedię, którą można obejrzeć z rodziną w niedziele. Czym dalej tym gorzej. Film można obejrzeć dla samej Ashley Benson, z pewnością jej fani będą zadowoleni. 

Zwiastun:


3) Nikt nie jest doskonały

gatunek: komedia romantyczna


Opis: Zakochany Stephen, by zdobyć serce Shelly, przebiera się za dziewczynę i zostaje jej przyjaciółką.

zwiastun:


Chad Lowe czyli Byron z pll gra tam w głównej roli!



Opinia: Czy jest tu ktoś kto lubi stare dobre kino? Ten film swoją premierę miał w 1989 roku. Jest to mój film z dzieciństwa, który uwielbiam! Chad był wtedy niezłym ciachem :D

4) Lizzie McGuire Movie

 gatunek: komedia dla młodzieży

Opis: Kiedy nastolatka wyjeżdża na wycieczkę do Włoch, mieszkańcy uważają ją za gwiazdę muzyki pop. 

zwiastun:


W roli drugoplanowej występuje Yani Gellman czyli nieżyjący już w pll Garret



Opinia: Tak.. jestem starym pokoleniem disneya. Kiedyś bardzo lubiłam takie typu filmy. Jest to filmowa wersja serialu Lizzie McGuire, w którym w roli głównej występuje  Hilary Duff. 

5) Królowa balu

gatunek: komedia dla młodzieży

 opis:  Amber, wredna i popularna dziewczyna umiera w wyniku porażenia prądem. Żeby jej dusza mogła wstąpić do nieba, Amber musi wykonać zadanie: pomóc Lisie, nieśmiałej i nielubianej dziewczynie, zostać królową balu. Niestety nic nie idzie zgodnie z planem.


zwiastun:


W jednej z głównych ról gra Lindsey Shaw czyli Paige



opinia: film oglądałam kilka lat temu. Podobał mi się. Typowo młodzieżowa komedia z dobrym przekazem. Polecam


Są to filmy z Waszego gatunku? Powiem szczerze, że kiedyś tylko takie oglądałam, teraz jednak z wiekiem zaczęłam sięgam po coś doroślejszego. 
Próbowałam znaleźć jakieś filmy (komedie, romanse), które są jednak mniej młodzieżowe, ale nasze kochane kłamczuchy grały tylko w takich. 
W kolejnym poście przedstawię pozostałe kategorie filmowe ;)

Dajcie znać, czy te filmy Wam się podobały, czy może któregoś z tych nie widziałyście?
A może nie macie nawet zamiaru?
Macie może do polecenia jakieś inne fajne komedie z naszymi aktorami z pll?

xoxo
Stalia

9 komentarzy:

  1. Cieszę się, że powstała taka notka, akurat mam doła i z chęcią obejrzę jakąś komedię. To ostatnie znalazłam kiedyś przypadkiem na youtubie, ten z Lucy obejrzałam ze względu na samą dziewczynę, ale mam wrażenie, że coś jej tam zrobili z głosem, na jej piosenkach jest śliczny, a tam taki piskliwy, jakby przesadzili z efektami dźwiękowymi. Reszty nie oglądałam. Ale też jestem z pokolenia starego disneya, jeszcze pamiętam te stare seriale które jeszcze przekazywały coś wartościowego. Jak pisałam notka super jak i sam blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :)
      Lizzie Mcguire polecam.W tle przepiękne widoki Rzymu :)

      Usuń
  2. Oglądałam pierwsze dwa ;) Trochę jestem na nie za stara, ale dla nastolatek całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a spring breaks ?

    OdpowiedzUsuń
  4. A "5 dziewczyn z Teksasu"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja opisuję filmy, które widziałam. Kiedyś może obejrze ten ;) polecasz?

      Usuń
  5. Był jeszcze "Christmas Cupid" z Ashley :)

    OdpowiedzUsuń