piątek, 3 kwietnia 2015

Przegląd Snapchata

Hej! Wszystkich zainteresowanych zdjęciami ze Snapchata Keegana, Shay, Marlene oraz oficjalnego konta PLL zapraszam do rozwinięcia:) 

Nazwy kont:
Marlene King- imarleneking
Keegan- lifelovebeautyb
Shay- officialshaym
opicjalny snap PLL- pll

PLL: 
 

Shay: 
 
 
 
 
 
 

Keegan:
 
 

Marlene:
 

Na ich snapach zamieszczonych było również wiele filmików, ale niestety nie umiem ich zapisac na telefonie.
A Wy obserwujecie nasze gwiazdy na snapchacie? 
















4 komentarze:

  1. Świetny post! ^^
    Ja szczerze nie wiedziałam, że mają snapy! :D Zaraz ich znajde ^^
    Mam pytanie : Wiecie może, gdzie mogę obejrzeć słodkie kłamstewka bez napisów?
    Nie jestem na bieżąco z odcinkami :c a oglądam z internetu ( dokładnie stąd http://seansik.tv/series/14183 ) i 4 sezon aż do końca jest tylko z napisami . :/ Wiecie może czy są gdzieś odcinki z lektorem? Z góry dziękuję za odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "słodkie kłamstewka" ?
      wyjdź.

      Usuń
    2. Dalsze sezony nie zostały nagrane z lektorem, dlatego niestety musisz dać radę sobie z napisami. Odnośnie powyższego komentarza - nie ma sensu używać agresji. Jest to oficjalna nazwa tego serialu w Polsce, a to że się nie przyjęła, to nie znaczy, że ktoś nie może jej używać. Z taką reakcją ty powinieneś/powinnaś na chwilę wyjść i się zastanowić. Pozdrawiam, Lobree.

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź, a do osoby powyżej to przepraszam jeśli Cie to uraziło. Mówię różnie - nazwę serialu w języku angielskim i w języku polskim. Nie pomyślałam, że komuś może nie odpowiadać polska nazwa, przepraszam.;)

      Usuń