środa, 1 kwietnia 2015

Return Wednesday- Pilot

Próbując o Was dbać, mam zaplanowany cały czas, aż do rozpoczęcia 6 sezonu! Codziennie pojawiają się notki ode mnie, co środę będziemy wracać do ważniejszych odcinków PLL.
Mam nadzieję, że wszystkie nasze pomysły przypadły Wam do gustu :D

-Odcinek rozpoczyna się sceną z nocy zaginięcia Ali, gdy dziewczyny bawiły się na imprezie w stodole Spencer. Jak zawsze, Alison musiała zwrócić na siebie uwagę, więc postanowiła wystraszyć dziewczyny.

Po jakimś czasie widzimy Spencer, która mówi, że Ali zniknęła. 


-Mija rok od zaginięcia Alison. Aria powraca z rodziną z Islandii 

Aria po odwiezieniu Mike'a zachodzi do baru, gdzie spotyka Ezrę, rozmawiali o podróżowaniu, muzyce i miłości do angielskiej literatury. Każdy dobrze pamięta, jak kończy się to cudowne spotkanie:)

-W Rosewood Mall, Hanna i Mona robią zakupy, 

Hanna przymierzając okulary, zauważyła Spencer i do niej podeszła. Pomogła wybrać jej bluzkę na kolację rodzinną, na której Melissa miała przedstawić Wrena. 

Po tym wszystkim Hanna kradnie okulary i opuszcza Centrum Handlowe z Moną.

-Emily poznała Mayę, która wprowadziła sie do domu Alison. 

-W tym samym czasie Spencer poznaje narzeczonego swojej siostry. 

Wieczorem zastaje go palącego papierosa(szczerze mówiąc, to nie pamiętałam o tym:O)

-Gdy Aria jest w szkole okazuje się, że jej nowym nauczycielem angielskiego jest Ezra!

-Dom Hanny odwiedza policja :>

-Odnalezienie ciała Alison(Bethany)

-Pogrzeb Alison. 
 

 

 

-Pierwsza wspólna wiadomość od A! 

Jeżeli macie chęć obejrzeć, proszę -> KLIK
Próbowałam przybliżyć te najciekawsze sceny, mam nadzieję, że mi się udało ^^
Jak wrażenia? 

1 komentarz: