wtorek, 28 kwietnia 2015

Filmy z aktorami z pll

Cześć! Dzisiaj kolejna i ostatnia już część filmów z aktorami z pll, które osobiście oglądałam i które polecam lub nie. Na dzisiejszy ogień idą filmy dla dzieci/młodzieży i jeden dramat. Zapraszam!



DLA DZIECI i MŁODZIEŻY


1) AKWAMARYNA

gatunek: familijny

opis: Dwie dwunastolatki znajdują w basenie syrenę, która dostała się tam podczas wielkiej burzy. W wyniku dziwnego zbiegu okoliczności syrena zakochuje się w młodym chłopaku i tylko dwie dziewczynki mogą jej teraz pomóc...


Zwiastun:


W krótkiej roli aktorskiej występuje tam Tammin Sursok czyli Jenna.

opinia: Film lekki o syrenie. Dobra obsada młodych aktorów tego pokolenia. Film do obejrzenia z młodszą siostrą.

2) Randka z billboardu

 gatunek: familijny

opis: Córki martwią się o swojego ojca żyjącego tylko pracą. Aby znaleźć mu żonę zamieszczają jego zdjęcie na billboardzie.


Zwiastun:


W tym filmie również krótką rolę otrzymała Troian Bellisario! 


opinia: Film do obejrzenia dla całej rodziny. Kocham wszystkie filmy z Olsenkami! <3

3) Rekin i Lava: Przygoda w 3D

gatunek: familijny, fantastyczny


opis: Film opowiada i przygodach 10-letniego chłopca, który spędza samotnie wakacje. Ma wyimaginowanych przyjaciół (tytułowi Lava Girl i Shark Boy) i wspólnie z nimi stara się udowodnić, że marzenia mogą stać się rzeczywistością...

Zwiastun:
 
W filmie Sasha Pieterse wcieła się w lodową księżniczkę.


 opinia: Film typowo dla dzieciaków. Oglądałam raz, z przymrużeniem oka ;)

 4) Wymarzony luzer

gatunek: komedia młodzieżowa


opis: Dylan Shoenfield jest różową księżniczką Los Angeles Woodlands Academy. Ma najfajniejszego chłopaka, popularnych znajomych i właśnie taką torebkę, jaką by wszyscy chcieli. Ale gdy jej torebka wpada do fontanny, dziewczyna staje oko w oko z kujonem - Joshem Rosenem. W zamian za uratowanie torebki, Dylan zgadza się zostać bohaterką filmu dokumentalnego Josha. Ów film opowiada o popularnych ludziach z liceum. Dylan wprowadza nieśmiałego Josha na salony i jest zaskoczona tym, że kujon może okazać się fajny.
 
Zwiastun:



 Swoją krótką rolę w filmie miała również Sasha Pieterse.


opinia: Disneyowski młodzieżowy film nowego pokolenia. Obejrzałam, ale film nie dla mnie. Sashy Pieterse nie kojarzę tam.

Uwaga! Kolejna kategoria filmowa jest zupełnie inna o tej wyżej. Zupełnie nie dla dzieci.

DRAMAT

1) Spring Breakers

gatunek: dramat

opis: Ciąg imprez i nieposkromionej fantazji sprowadza cztery ślicznotki w bikini oraz kominiarkach na drogę bezprawia, a także totalnej rozpusty.

Zwiastun:

 link

W rolę jednej z dziewczyn wcieliła się niestety Ashley Benson
.


opinia: Długo czekałam na ten film jak pojawi się w kinach. Niestety jest to jeden z najgorszych filmów jakie w życiu widziałam. Ba, jeden z niewielu filmów do których nie dotrwałam do końca. 
Film, który ma pewien przekaz, ale moim zdaniem źle skonstruowany. Nie polecam! Nie oglądajcie. Masakra! :D


Ufff... przebrnęłam przez to. Mam nadzieję, że ten post nie wywoła jakiś negatywnych wibracji. Z tych wszystkich filmów najbardziej polecam Randkę z Billbourdu.

xoxo
Stalia


7 komentarzy:

  1. dlaczego aktorzy z PLL grali tylko w takich słodkich, disneyowskich filmach? Mają potencjał na naprawdę dobre kino. A spring breakers nie oglądałam, ale skoro odradzasz, to chyba w najblizszym czasie nie zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak, że jak ktoś mi odradza oglądać film to ja właśnie go muszę obejrzeć :-( :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak obejrzysz to daj znać czy CI się podobał :D aż jestem ciekawa :D

      Usuń
  3. Ja oglądałam "Spring Breakers". Za pierwszym razem totalnie mi sie nie podobał, ale po jakimś czasie zaczęłam oglądać PLL i usłyszałam, ze Ashley tam gra, wiec z bólem oglądnęłam jeszcze raz. I wtedy mi sie bardzo spodobał, to jest trudny film, skłaniający do przemysleń. Trzeba go zrozumieć. Pomyslałam, ze teraz dojrzałam do tego filmu i dlatego za drugim razem mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze "Kopciuszek w rytmie miłości" z Lucy Hale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spring Breakers to zajebisty film XDD

    OdpowiedzUsuń