piątek, 17 kwietnia 2015

Gra w skojarzenia #3

Ponownie witajcie. Krótkie przypomnienie zasad zabawy: 
 Moja literka, nasze 3 skojarzenia!

 LITERA NA DZIŚ:
 
 Zanim zobaczycie moje skojarzenia to pomyślcie o swoich ;)
 
1) Charles
 
 
 
2) Cece Drake
 
 
 
3)  Caleb 



Bardzo podobają mi się te skojarzenia. A zwłaszcza to ostanie. Tak myślę, myślę... litera C... no Charles..., C.... C.... Cece i... hmm... no co tu jeszcze jest na tą literę... Przeglądam strony o pll, żeby coś sobie przypomnieć... i nagle mnie olśniło CALEB! <3 

A jakie są Wasze skojarzenia? 
 
Może macie jakieś pomysły na tą serię ,,Co by było gdyby?''. Samej jakoś nic fajnego mi nie przychodzi do głowy.
 
xoxo
Stalia

4 komentarze:

  1. Może " Co by było gdyby rodzice kłamczuch wcześniej dowiedzieliby się o A"?
    A co do skojarzeń to poprostu miałam pustkę w głowie.
    >julka<

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie wpadałam na Caleba, a przecież go uwielbiam :D Przyszło mi do głowy jedynie Cece i ciuchy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Charles
    2. Caleb
    3. Creepy

    OdpowiedzUsuń