sobota, 10 grudnia 2016

Ślub Troian i Patricka - Part 1

Właśnie trwają przygotowania do ślubu Troian i Patricka. 
Na wydarzeniu na pewno goszczą: Keegan, Tyler, Lucy, Sasha, Ashley i Marlene.

Wczoraj zorganizowano przyjęcie na cześć pary, w trakcie którego odbyły się występy bliskich im osób. Między innymi, Keegan Allen wykonał piosenkę dla narzeczonych. 






Goście, goście:



Potwierdzenie przybycia na uroczystość od Tylera:
- Czy zatańczysz z Troian na jej weselu?
- Oczywiście, że tak!


Keegan wykonywał piosenkę dla Troian i Patricka w czasie wczorajszego przyjęcia na ich cześć:

Poniższe zdjęcie Troian wstawiła Shay.
Można snuć przypuszczenia, że ona także zjawi się na ślubie:

Reszta zdjęć z przygotowań do ceremonii:















LILY RED

4 komentarze:

  1. Lubię ich, bije od nich szczęście na kilometr! Nie mogę doczekać się zdjęć z ceremonii, jestem ciekawa jak Troian będzie wyglądać :)
    Ps: czy tylko ja zauważyłam na snapie Ashley, że fatalnie powiększyła sobie usta? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych par w show biznesie. Rozstali się na trochę z powodu odległości i braku czasu, ale pokazali, że jednak miłość może przezwyciężyć wszelkie trudności. Dali sobie radę przywracają mi wiarę w udane związki. Życzę im szczęścia i wszystkiego, co najlepsze <3

      P.S. Nie widziałam, ale teraz boję się sprawdzić :P

      Usuń
    2. Ja również! :)
      Ps2: daj znać czy też to zauważyłaś, bo jestem ciekawa czy tylko ja mam takie wrażenie czy rzeczywiście coś z nimi zrobiła :D

      Usuń
    3. Sprawdziłam jakiegoś snapa, ale był trochę niewyraźny, więc nie wiem, czy o nim mowa. Faktycznie dolna warga jakby trochę napompowana? Musiałabym zobaczyć zdjęcie lepszej jakości, żeby ocenić :D

      Usuń