wtorek, 6 grudnia 2016

Nowy nagłówek: który? - aktualizacje

Cześć! Z okazji mikołajek postanowiłyśmy razem z Lily Red pomyśleć nad zmianą wyglądu bloga. Natworzyłyśmy kilka przykładowych nagłówków, a Was bardzo prosiłybyśmy o wybór, któregoś z nich. Jak już wspólnie ustalimy nagłówek to w ciągu tygodnia pojawi się nowy, zimowy szablon na blogu!

Oto one:

1) 


2)




 3)


4)


5)


6)


7)


8)


9)


10)




11)

12)


13) 


 14) 


 15)


16)



***

Napiszcie proszę w komentarzu, który nagłówek lub które nagłówki są najlepsze. Kolory zawsze można zmienić np. z różowego na fiolet, czerwony na intensywniejszy itp, dlatego każda od Was porada będzie mi pomocna! Z góry dzięki ;)



xoxo
Stalia

25 komentarzy:

  1. 1, 2, 5, 7, 8 - te są najlepsze, ale mimo wszystko każdy z nich jest trochę nieestetyczny, albo to za dużo na wrzucone, albo źle wycięte, najlepszy byłby minimalistyczny, ale ciekawy i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się jak mogłam. nie jestem grafikiem. ale dzięki za szczerość!

      Usuń
    2. Nie próbowałam być wredna, bo podziwiam twoje prace, bo sama czegoś takiego bym nie zrobiła. Po prostu uważam, że szczerość jest podstawą rozwoju i po prostu powinnaś trochę jeszcze popracować, a na pewno nagłówki będą jeszcze lepsze.

      Usuń
    3. okej, tylko chciałam wytłumaczyć, żeby było jasne, ale chyba ostatni raz wyrażam tu swoją opinię.

      Usuń
    4. ale przecież nikt nie napisał, żebyś jej nie wyrażała. Wprost przeciwnie, cieszymy się, że możemy się dla Was rozwijać i stosować się to Waszych rad. Tworzymy bloga dla Was, więc każda opinia jest ważna.

      Usuń
  2. 5,7,10 ale jak dla mnie z tych trzech 10 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 5 najlepsze moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze wybory są tak różne, że ciężko będzie wybrać! Ale dzięki i tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie 14 lub 10! I może coś pomyślicie z wyglądem bloga na telefon. Bo często zaglądam tu będąc na telefonie i zawsze jest coś dziwnego w tle xD

    OdpowiedzUsuń
  6. 2; tęsknię :'(, kochana Lobree!

    OdpowiedzUsuń