sobota, 24 grudnia 2016

Mother's Day - wgrane napisy

Oto oczekiwane przez Was napisy do filmu "Mother's Day" z Shay Mitchell w jednej z pomniejszych ról.

Spośród trzech filmów, które tłumaczyłam t.j. "Love Is All You Need" i "Sister Cities", to właśnie "Mother's Day" najbardziej polecam. Komedia przypadła mi do gustu nie tylko jako dla widza, ale także jako tłumacza. Film trafiony idealnie w punkt w moje poczucie humoru ;)

WGRANE NAPISY: cdaalltube (na streamin)
DO POBRANIA: opensubtitles



Fabułę uważam za zabawną i udaną :)

P.S. Shay sprawdziła się w swojej roli idealnie! Właściwie to zagrała samą siebie: laskę odzianą w kuse ciuszki, której wszyscy powtarzają, że powinna być modelką.

Najzabawniejsze momenty wg mnie: 
- Pogadanka z klaunem
- Jerry Springer Show
- Taniec "Humpty Dumpty" Bradleya i jego wypad przez barierkę
- Babeczki z siłowni
- Sandy, gdy dowiedziała się, że jej eks zabiera Tinę do Paryża
- Tatusiek-Bradley w czasie meczu, gdy zagwizdał w gwizdek trenera

LILY RED

4 komentarze:

  1. Dziękuje za napisy Lily <3 Dzięki tobie możemy obejrzeć filmy z obsadą :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dziękuję bardzo :) wczoraj ogladalam love is all you need. Muszę powiedzieć że jak początek z lekka mnie nudził to tak bodajże od połowy siedziałam jak na szpilce. Na końcówce nie umiałam powstrzymać łez.
      Także dziękuję za napisy, takie filmy warto obejrzeć :)

      Usuń
  2. Przetłumaczyłabyś filmik z kanału Shay na yt, April Q&A The grandma tag?

    OdpowiedzUsuń