poniedziałek, 26 grudnia 2016

Różowo mi

W ostatnim czasie, Ashley i Troian zafarbowały włosy na różowo. 
Ashley zrobiła to na potrzeby sesji dla "Find Your California", która ukaże się niebawem.
Natomiast Troian skorzystała z wolnego od PLL i tego, że w końcu może zaszaleć ze swoją fryzurą.

Która z Pań lepiej wypadła w pojedynku na różowe włosy? 
- Swój głos przyznaję Troian. 
Sama miałam kiedyś różowe końcówki i wydaje mi się, że wygląda to lepiej, niż jak na całości włosów u Ashley. 
A wy, co sądzicie? Mamy tu fanów różowego?










***
xoxo
Lily Red

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Troian. Tak w ogóle to Ashley jest ładna ale osobiście wolę ja w długich wlosach

    OdpowiedzUsuń
  2. Troian, wygląda świetnie :) Ashley podoba mi się jedynie w długich, blond włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię różowego, ale ostatnio coś mnie korci na zrobienie sobie właśnie takich różowych włosów jak ma Ashley :D Ja ją wolę w krótszych włosach. Te długie są też fajne, ale co z tego jak doczepiane?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama w gimnazjum farbowałam sobie pasemka, czy końcówki, ale nigdy nie byłam fanką zafarbowania całych włosów. Moim zdaniem Troian wygląda ładnie, natomiast Ashley strasznie. Jak ją zobaczyłam na snapie to, aż się zdziwiłam. Miała taki fajny kolor...znaczy nie naturalny...to mniej szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle u Ashley ten kolor wygląda jakoś tak szpetnie. Jakby te włosy były źle pofarbowane i miejscami widać jakieś prześwity. Aczkolwiek to tylko na potrzeby sesji dla Find Your California, a tam pewnie tak ją "wyfotoszopują", że będzie miód malinka :D

      Usuń
  5. Moim zdaniem Troian wygrywa :) Przetłumaczyłabyś filmik z kanału Shay na yt, April Q&A The grandma tag?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula, ja pobrałam już sobie ten filmik na laptopa, ale nie mogę powiedzieć, kiedy zrobię tłumaczenie, ponieważ siedzę na Warmii i mam tu tak podły zasięg, że głównie to tylko mogę odpalić fb, wrzucić notkę z obrazkami (które i tak się długo ładują). Sam film Mother's Day dodawałam 9 godzin. Jeśli uda mi się przezwyciężyć te problemy z Internetem to przetłumaczę :)

      Usuń
    2. Nie ma problemu. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Troian lepiej.
    Ash niech wróci do blondu lub ciemnego blondu :)

    OdpowiedzUsuń