wtorek, 13 grudnia 2016

Nowe Promo 7B

Zapowiada się ekscytująco!!!
Mary odurzy i uprowadzi Spencer??? Pewnie po to, żeby z nią porozmawiać, ale wiecie... co rodzina to obyczaj.
Spina pomiędzy Calebem i Jenną, to coś na co niecierpliwie czekam. 
Jenna ma nowego przydupasa z tego, co widzę.
Retrospekcja Spaleba przy beczce z ciałem świni.
I na koniec Wren ze Spencer! Jak tu wytrzymać do kwietnia?

GRA ZBLIŻA SIĘ DO KOŃCA...
EMILY: Jak to możliwe?
OSTATNIE 10 ODCINKÓW
ARIA: To nie może dziać się naprawdę.
HANNA: Jeśli "anonim" to i "A.D."
ARIA: Nie ma...  mniejsza z tym. Rozumiem, do czego zmierzasz,
SPENCER: Zrujnowałaś wszystko, co miałam.
EMILY: Do czego zmusiło cię A.D.?
SPENCER: Musimy rozegrać kilka ostatnich elementów gry
EZRA: To co zrobiliśmy, nie może być wybaczone.





ZRZUTY Z EKRANU, KTÓRE ZROBIŁAM:
SŁABA JAKOŚĆ.









I w tym momencie A.D. ostro przegięło! 
Ależ bym się wkurzyła. 
"Róbta co chceta", ale nie tykać mojego telefonu. Jeszcze jakby podpalić moją dziecinkę? O nie, nie :D

LILY RED

18 komentarzy:

  1. Co oni mają z Arią i ogniem? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicia Keys juz wyjaśnia Ci sprawę:
      "This girl is on fire"

      https://www.youtube.com/watch?v=J91ti_MpdHA

      Buźka :*

      Usuń
    2. Skromnie nie zaprzeczę :D

      Usuń
    3. Też się zastanawiam co mają z Arią i ogniem, może na koniec serialu zaskoczą nas jakąś przewrotną puentą dotycząca tego xd

      Usuń
    4. Oni chyba po prostu nie mają już pomysłów, co jeszcze A.D. może zrobić i podłapali to z tej piosenki Alicii Keys, że "ta dziewczyna płonie" :D
      Poza tym w sezonie 7B zapowiedziano, że tym razem to Arii odwali i zostanie buntowniczką, tak jak Hanna. Też będzie działała na własną rękę. Także... powielanie wzorów :D

      Usuń
  2. Nic ciekawego nie ma w tym promo.
    Jedyne co zwróciło moją uwagę to Wren i scena Jenny z Calebem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nie? A czerwona bluzka Arii? Ciekawa, mi wpadła w oko :D:P

      Mnie jeszcze zastanawia, co musiała pokroić Hanna. Czy jakąś świnię, czy może zwłoki... Noela? To już byłyby cuda niewidy nawet, jak na PLL.

      Usuń
  3. a mnie najbardziej zaciekawiło jak osoba (A.D?) ściąga kaptur w aucie, od razu zobaczyłam tam kobietę, nie wiem czemu ale to czoło które widać wydaje mi się kobiece, ktoś też ma takie wrażenie? chciałam się bardziej przyjrzeć ale niestety za krótka scena :( coś czuję, że to Mel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dłuższego czasu marzę o tym by to była ona i miała jakis strasznie dobry motyw :d

      Usuń
    2. Też odebrałam to tak, że tam siedzi kobieta, ale nawet mam urojenia, że widziałam coś blond :P

      Usuń
    3. A ja widziałam kobietę, ale z brązowymi włosami xD

      Usuń
    4. A co jeśli to kobiecy facet i wszyscy jesteśmy w błędzie? xD
      Może to loczki Lucaska :D

      Usuń
  4. W tym promo zaciekawił mnie jedynie Wren i jego imidż :P Seksualny, niebezpieczny, wygląda trochę jak mafiozo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niepokorny. Niegrzeczny.
      Niosę pokusę, a ty na nią przystajesz." :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Hahaha no padłam :P Jedni cytują poetów, inni "Seksualną" :D

      Usuń
    4. Bo tam jest ukryta głębia :D

      Usuń