czwartek, 15 grudnia 2016

GRA O PLL!

Hejka! Wczoraj przygotowałam notkę na temat nowej gry o Pretty Little Liars, aczkolwiek dodaję ją dopiero dzisiaj ze względu na to, że chciałam porobić Wam więcej zrzutów z gry.
Gra, tak jak cała aplikacja, jest po angielsku. Ja dopiero zaczęłam grać, ale już bardzo mi się podoba!
 Koleżanka podesłała mi link i jest to naprawdę fajne. Połączone ze znaną apką "Episode".

Gra generalnie polega na tym, że "dołączacie" do paczki Kłamczuch. Wybieracie sobie jak chcecie się nazywać, jak chcecie wyglądać i zostajecie kolejną dziewczyną w paczce. No tak bez spojlerów, choć sama dokładnie jeszcze nie rozpracowałam całej gry.


A tutaj zrobiłam kilka screenów podczas grania!












Do następnej notki,
MiaXana

9 komentarzy:

  1. Gra mega fajna, ale ktoś mi wyjaśni, czemu od odcinka 4 muszę płacić? Wciągnęłam się w grę, ale nie chcę wydawać na nią kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poczekać jakieś 3 godziny, wtedy możesz grać dalej za darmo :P

      Usuń
    2. Teraz już ogarnęłam XD Ale dzięki

      Usuń
    3. Co zrobić żeby nie płacić w tej grze i jak można to ogarnąć?

      Usuń
  2. Gra super tylko szkoda, że trzeba albo czekać albo płacić. I prawie każdy wybór jest płatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie denerwujące jest to, że kiedy jest wybór, który akurat mi pasuje, pokazuje się, iż muszę mieć ileś tam diamentów. Np. mam 15, a potrzeba 16. A nie chcę zbytnio płacić, bo w końcu to tylko gra haha

      Usuń
  3. Czy tylko mnie wyrzuca z gry na końcówce 2 odcinka?

    OdpowiedzUsuń