czwartek, 29 grudnia 2016

Impreza sylwestrowa : inspiracje

Cześć! Sylwester już za 2 dni. Wybieracie się na jakąś zabawę? Ja tym razem zostaję w domowym zaciszu, ale nie omieszkam się dobrze bawić! Poszperałam dla Was w internecie zdjęcia naszych bohaterów z pll w ciekawych odsłonach outfitowych i makijażowych, które mogą Was zainspirować do zabawy w tę Sylwestrową Noc! 


rozwijamy!

31 grudnia można zaszaleć. Tej nocy liczy się błysk, styl i charakter. Można to zauważyć w stroju, makijażu, fryzurze, a nawet postawie! Postanowiłam pokazać dla Was moje propozycje sylwestrowe w odsłonie Naszych aktorów z pll:

1) Nie koniecznie czerń!

Spójrzcie na sukienkę Shay. Ma przepiękny kolor śliwki i moim zdaniem każdej brunetce będzie w nim do twarzy! Do tego srebrne dodatki i jest wspaniały look na zabawę na sali itp.


Odpowiedzią dla blondynki tym razem jest kolor bordowy.  Złote dodatki w postaci naszyjnika i kolczyków przyciągną uwagę nie jednej osoby!
 

Jak nie czerń to może na odwrót - biel. Dość kontrowersyjne, a może nie koniecznie? Sami oceńcie. Mi się te dwie stylizację strasznie podobają! Nie zawsze musi to być sukienka, przecież większość z Nas ich nienawidzi ;) Do białego stroju warto w tę noc nałożyć bardziej wyrazisty makijaż.



2) Welur

Najnowszym trendem, który znów powrócił na łaski modowe okazał się materiał -welur.
Zobaczcie Shay w dwóch odsłonach tego materiału. Szał! <3



3) Na błysk!
Standard. Co roku to samo, ale co najważniejsze, nigdy się nie znudzi ;)

Po prawej stronie spójrzcie na biały błysk Shay. Na bal sylwestrowy idealny!


 Cekiny, cekiny i jeszcze raz cekiny!
Troian wygląda skromnie, ale przepięknie <3








4) Całkiem zwyczajnie

Ashley na pewną imprezę showbiznesową założyła zwykły t-shirt, do tego czarne skórzane spodnie, kopertówka i myślę, że każda dziewczyna mogłaby ubrać się tak na domówkę sylwestrową czy zabawę na rynku itp.



 5) Dobrze dobrany make-up

Makijaż jest nieodłącznym elementem każdego stroju. Poprzez make-up możemy dopełnić stylizację, ukryć niedoskonałości, a nawet zmienić się nie do poznania! Noc Sylwestrowa (powtórzę) ma to do siebie, że można zaszaleć. Także ostry makijaż jak najbardziej wchodzi w grę. Podkreślone usta odpowiednio dobrane do całości mogą polepszyć, ale też pogorszyć wygląd. W tym celu warto zainspirować się gwiazdami.


Pamiętajcie o zastosowaniu rozświetlacza na twarz! Sprawi, że nasza skóra będzie wyglądała na świeższą i efektowniejszą ;)
 

Smoky eye to jeden z najpopularniejszych sposobów malowania oka. Przy dobrze dobranych odcieniach i dobrze zblendowanych kolorach nasze oko będzie powiększone i przepięknie podkreślone! 






6) Czerń

Bez tego koloru nie było by Sylwestra. Ta barwa wyszczupla, zakrywa niedoskonałości, a nawet w odpowiednich miejscach podkreśla Nasze kształty.



Dowód na to co napisałam wyżej znajduje się na tym zdjęciu. Nasza Sasha w tej odsłonie czerni wygląda przepięknie, a w prostych włosach to już bajka :)
Aby zbić czerń założyła niebieskie obcasy. 


***

A Wy wybieracie się gdzieś na Sylwestra? 
Jeśli tak to jaką kreację szykujecie? ;)

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ;*

xoxo
Stalia


5 komentarzy:

  1. Fajnie inspiracje. Ja sie wybieram na impreze taneczną i kupiłam sobie właśnie bordowa welurowa sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym się wybierała na imprezę sylwestrową też postawiłabym na welur <3

      Usuń
  2. Fajnie inspiracje. Ja sie wybieram na impreze taneczną i kupiłam sobie właśnie bordowa welurowa sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zostaję w domu, ewentualnie wyjście do klubu. Mam czerwoną, krótką sukienkę na ramiączkach. U góry wszystko idealnie dopasowane, podkreślające co trzeba. A dół jest lekko rozłożysty, ale nie za bardzo. Powiem tak: sexy flexi :D

    OdpowiedzUsuń