środa, 8 lutego 2017

TV's Top Couple 2017

Możecie wziąć udział w głosowaniu na najlepszą telewizyjną parę 2017!!!
Standardowo z ramienia PLL w szranki staną: Haleb, Spoby, Ezria i Emison.
Jeśli chcecie wspierać swoich ulubieńców to lepiej zacznijcie już teraz. Z tego, co widziałam nasze pary są daleko w tyle z marnymi wynikami (Ezria 0,1%, Spoby 0,1%, Haleb 0,3%, Emison 0,7%)

Na razie prowadzą:
Stydia na drugim miejscu z 14,4%
Malec na trzecim miejscu z 12,2%

A pierwsze miejsce, ku mojemu zdziwieniu zajmuje para z nowego serialu "Skam" - Isak i Even z wysokim wynikiem 32,9%
Wiecie, co to oznacza? Pora na zapoznanie się ze "Skam".

P.S. Ależ fenomen! Emison sięga wyżej, niż podstawowe pary PLL!

10 komentarzy:

  1. Marlenka się ucieszy, w końcu jej ulubiona para! Ja już nie przepadam za parami w PLL, gdybym miała głosować to wybrałabym właśnie Stydię albo Maleca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też mnie te pary z pll już tak nie rajcują. Haleb się popsuł przez Caleba ze Spencer. Spoby'ego jak na razie w tym sezonie nie było, więc nie ma o czym mówić. Emison.. no tego to już w ogóle nie ma. Jedyny ship jeszcze sensowny w tym zestawieniu to Ezria, ale po ostatnim odcinku.. Tak czy inaczej, fajnie, że się tam znaleźli!

      Usuń
    2. Mam to samo! Już taka Cami i Klaus byli pod koniec ciekawsi, niż niektóre pary PLL w tym sezonie ;) Wiadomo, że z sentymentu sercem gdzieś tam będę za parami PLL, ale są też inne seriale i tak trudno wybrać... Stoję przed wyborem, niczym Elena. Wybrać Stefana, czy Damona? :D
      Stydia, czy Malec? A może ktoś inny? Ach ;<

      Btw, jakbym mogła to wybrałabym Marrisha z Teen Wolf. Wkurzyłam się, że zrujnowali ten ship, bo fani chcieli Stydii, a teraz kuffa producenci znowu kręcą, że w sześć B Lydia i Parrish staną się sobie bardzo bliscy, ale nie w takim sensie jak myślimy. No to o ile nie okażą się być rodzeństwem, to znowu połączy ich bliska relacja. Narobią biednej Agusi znowu nadziei, a potem ją zrujnują... bo wpadnie Jackson i zniszczy Marrisha, Stydię razem wziętych i będzie Jydia :D:D

      Usuń
    3. Co do jednego z wyborów - zdecydowanie Damon haha :D!

      Usuń
    4. Dokładnie, Damon zdecydowanie :D

      Co do TW to nie słucham już "nowinek" od producentów odnośnie 6B, za dużo już mataczą i kręcą. Co będzie to będzie! Zawsze można wrócić do starych sezonów i udawać, że sezonu 6 wcale nie było :P

      Usuń
    5. Ja też Damon <3
      Jestem za książkowym Bamonem, dlatego Damon jest mój, haha :D

      Usuń
    6. Na początku pomysł ze Spaleb mi się nie podobał i sądziłam, że Haleb już jest niemożliwe (mimo to i tak miałam nadzięję). Jednak jak obejrzałam sezony 6b i 7a jeszcze raz, to właściwie ta przerwa mi się podobała.

      Usuń
  2. No bo Skam najlepszy ;) Lepszy niż Emisony i inne takie :P
    Nawet ta para gejów bije na łeb Haleby, Ezie i wszystkie parki PLL. Nie wiem dlaczego, ale ten norweski serial poki co dla mnie jest 100 razy lepszy niż wszystkie ameryckie :D seriale dla młodzieży. :) That's my opinion :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak lubisz norweskie klimaty, to poczytaj "Sagę o Ludziach Lodu", a potem napalaj się, jak ja na serial :D Cały czas liczę, że Norwegowie nakręcą serial na podstawie tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. emison ? :o nie powiedzialabym ... :o

    OdpowiedzUsuń