wtorek, 7 lutego 2017

Seria: wspomnień czar #2

Cześć! Dzisiaj przypomnimy sobie kolejny fragment z wcześniejszych odcinków pll.
Jednym z najbardziej emocjonujących chwil dla Spencer były sceny związane z odkryciem, że Toby współdziała z "A". Spencer odkryła to dzięki plakietce z Radley, na której znajdowało się jego zdjęcie z innym nazwiskiem. Czekała na niego w swoim domu. Dokładnie był to 3x16 odcinek.



W dłoni trzymała klucze "Czy tego szukasz?"-odparła.


Toby zszokowany, że został nakryty nie wiedział co zrobić. 
Zakapturzony odwrócił się do niej i podszedł do Spencer.
Wypowiedział tylko jej imię, a ona go spoliczkowała.

-Od jak dawna wiesz?-spytał

Spencer pokazała mu wcześniej wspomnianą Radley'owską plakietkę, on ją chwycił i na usłyszany głos pani Hastings zniknął. Dziewczyna się rozpłakała w ramionach swojej matki.
Potem Spencer udała się do lokum Toby'ego. Zapukała do drzwi, ale ten jej nie otworzył.


"Wiem, że jesteś tam."-powiedziała Spencer. Z torebki wyjęła klucze, aby wejść do środka, ale z braku siły na tą całą sytuacje nie podjęła się przejścia przez próg drzwi.

"Czy możesz mi powiedzieć, że to co się dzisiaj stało i to co widziałam, że to nie było prawdą? Proszę...powiedz mi, że jest coś więcej w tej historii, coś o czym nie mogę wiedzieć. Proszę..."- mówi przez płacz Spencer.

Później widzimy, że jakby Spencer weszła do mieszkania to zobaczyła by Monę- w kapturze...


Sceny, o których mowa zaczynają się od 40 sekundy.

link

Dla mnie jest to najsmutniejsza chwila Spoby'ego w całym pll. A dla Was?
Jakie emocje w Was wzbudziły jak oglądaliście te sceny?

W następnym poście "wspomnień czar" dodam jakieś wesołe chwile, bo powiało trochę dramatem! ;)

xoxo
Stalia

5 komentarzy:

  1. O ile wiem to jest już taka seria ze wspomnieniami tu wiec nie rozumiem dlaczego ściągasz serie i nie wymyślisz czegos sama? Nic nie dodajesz a jak dodajesz to ściągnięte. Trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale o co teraz chodzi? Jeśli o serię MiiXiany, to nie ma problemu, ponieważ to ja podsunęłam jej pomysł. Nie mogę więc kraść sobie swoich własnych pomysłów.Trochę nie uzasadniony hejt.

      Usuń
  2. Kochana śledzę blog od długiego czasu, nie tylko ten. Wejdź na inne blogi i zobacz sobie. Nie wnikam w Twoje kontakty z innymi, ale jak jedna seria to jedna. Ja wyraziłam swoje zdanie, uszanuj to bo blog lubie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria nie jest ściągnięta bo też obserwuje inne blogi.
    Nie wspominając ile razy inne blogi kradly stąd...

    A ten moment pamiętam był bardzo szokujący, dużo bardziej niż ujawnienie Cece jako A. Pamiętam jak przeżywałam to :)

    OdpowiedzUsuń