niedziela, 19 lutego 2017

Najlepsze piosenki - PLL

Luźna notka ze składanką najlepszych piosenek użytych w PLL. 
Na ten moment dodałam wszystkie piosenki, które gdzieś tam zapamiętałam, a nawet pobrałam. 
Ale podawajcie swoje propozycje (tylko piosenek wykorzystanych w serialu), których nie wymieniłam. Będę aktualizować notkę i dopisywać Wasze wybory, a później może zrobi się specjalną zakładkę na blogu, żeby łatwiej było szukać muzycznej inspiracji tym, którzy będą tego potrzebować.


Piosenka 'Daydream' z PLL podstawiona pod Sułtankę Atike jest z dedykacją dla mnie, muah ❤💖💕

























KOKTAJL:

KASIA;

OLA P.:








FABIENNE:


<3 p="">



TUSIA:

MAŁA MI:

'A'NONIM NR 1:

LILY RED

19 komentarzy:

  1. a mi się zapamiętała piosenka z pierwszego odcinka: Rachel Diggs - Hands Of Time :D /koktajl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodane! :D
      Gdzieś tak jakby kojarzę ten bit, ale nie do końca. Fajna piosenka. Przyjemna taka ;)

      Usuń
    2. To było wtedy jak one na pogrzebie dostały sms's: I'm still here bitches and I know everything -A! /k

      Usuń
  2. Piosenka Daydream jest zdecydowanie najlepsza! Słucham jej od sierpnia cały czas i jeszcze mi się nie znudziła :D

    Jedyną piosenka, którą zapamiętałam jest Love Runs Out od OneRepublic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daydream przebija na głowę wszystkie inne. Według mnie wygrało, choć żadnego konkursu nie było :D Też słucham tej piosenki często i gęsto :D

      Jak mogłam zapomnieć o OneRepublic! Już dodane :D

      Usuń
  3. Dodałabym tu "Everything is lost" z 5x24, "Where the lonely ones roam" i "Surrender" Digital Daggers :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Pozytyw z oglądania PLL to właśnie poznanie Digital Daggers :D

      Usuń
    2. Jeszcze przypomniałam sobie o Don't deserve you-Plumb, Begin again i Fight song-Rachel Platten, The fray-Happiness, Graham Colton-Our story :D

      Usuń
    3. moimi ulubionymi są właśnie Begin again i Fight song. Moje stałe piosenki na playliście :D

      Usuń
    4. Fight song! Taka znana, jak mogłam to pominąć :P
      Nie wiem, jak Wam, ale mi ta notka się przyda. Zaraz pościągam sobie wszystko, czego nie mam i zaktualizuję playlistę w telefonie. Muszę mieć co słuchać, gdy uprawiam SCHODING (tak, chodzenie po schodach) xD

      Usuń
    5. Muzyka w pll jest naprawdę bardzo fajna, ja często jeździłam na rolkach przy niektórych piosenkach :D

      Usuń
  4. HEJ fajna lista się nam robi! Super post. Ja również dodam od siebie coś :) Oprócz wszystkich, które tutaj zamieściłaś Lily mi podobają się np. dwie, które towarzyszyły scenom SPOBY
    - Glitter in the air - Pink
    - Nothing more - Alternate Routes feat. Lily Costner
    A poza tym, oprócz wymienionego utworu Adama Lamberta Trespassing dodam jeszcze Cuckoo - też jest fajne :)
    The Wicked Ones - Dorothy również przyjemne :)

    Pozdrawiam,Fabienne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to taka, że aż mi lapek ledwo dyszy :D
      Ach, dziękuję za przypomnienie Adama. Uwielbiam jego Trespassing <3
      Skoro tyle dziewczyn się postarało dodać coś od siebie, to oznaczyłam, kto polecał. Na wieki zostaniecie przypisane do tych piosenek :D

      Usuń
  5. Fallulah - GIVE US A LITTLE LOVE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że nie znajdę, ale jest :D Ufff.

      Usuń
  6. To ja też dorzucę swoją ukochaną.. Until It Hurts- Fransisca Hall. Scena z 3 sezonu, 17 odcinek z udziałem Spoby. Mega! /Mała Mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu przypomniała mi się ta scena, jak usłyszałam piosenkę.
      Świetny nick! Lubię Małą Mi ;>

      Usuń
  7. A "Secret" z czołówki? Czy było, ale nie zauważyłam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dodawałam, bo szczerze mówiąc nie podoba mi się ta piosenka i zawsze wolałam czołówkę przedstawiającą każdego z bohaterów, jak w Teen Wolf albo Czarodziejkach :D Inne dziewczyny też nie dodały, więc ni ma. Jesteś pierwsza :D

      Usuń