środa, 1 lutego 2017

Lucy wystąpi w nowym projekcie CW


Stacja CW zamówiła pilot nowej produkcji pt. "Life Sentence". Fabuła serialu skupia się wokół młodej kobiety (Hale), u której zdiagnozowano śmiertelnego raka. Rzecz w tym, że wkrótce okaże się, iż bohaterka wcale nie umiera i musi zmierzyć się z konsekwencjami decyzji, które podjęła w imię zasady ,,Żyj, jakby jutra miało nie być".

Gatunek: Komedia/Dramat

Samo "Life Sentence" dosłownie oznacza "dożywocie", ale w tym przypadku przetłumaczyłabym to jako "Wyrok Życia", jak słusznie zauważyła nasza czytelniczka.


Stacja CW słynie z takich seriali:
- Supernatural
- The Vampire Diaries
- Reign
- Jane the Virgin
- Crazy Ex-Girlfriend
- Flash
- Arrow
- Supergirl
- IZombie
- DC Legends of Tomorrow
- The Originals
- The 100
- Frequency
- Riverdale

***
Powyższą listą chcę podkreślić, że stacja CW słynie z seriali, które przyjmują się i stają się popularne. Zaznaczone na czerwono oglądam, ale z pozostałymi jestem zaznajomiona. Także jest szansa, że projekt Lucy dostanie zielone światło.

P.S. Niby trwa przerwa w PLL, ale zawsze jest materiał do stworzenia notki. Czasem hamuję się w myślach, żeby nie spamować bloga notkami, bo nie nadążycie czytać, ale co tu robić... ledwie dodałam tłumaczenie wywiadu z Janel, a tu już news o nowej produkcji Lucy. 
Także wybaczcie, że co chwila coś się dodaje, ale samo tak wychodzi ;)

LILY RED

17 komentarzy:

  1. Przepraszać za to, że dodaje się notki jest niedorzeczne Lily! ;) Fajnie właśnie jest zaglądnąć tutaj i zobaczyć coś nowego, działaj, działaj :) Pozdrawiam Fabienne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, bo mam takie lekkie zmartwienie, że jak co chwila coś się dodaje to pozostałe notki lecą w dół, w dół i że nie nadążycie z tym. Co najgorsze, ja co chwila mam pomysły na notki i właśnie dwie stoją i czekają aż będzie jakaś przerwa w notkach, haha :D
      Ale dzięki za Twe słowa i również pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Nie wiem jak inni czytelnicy, ale ja kiedy nie zaglądam tutaj parę dni to choćby tych notek było 20 to wszystkie przewijam i nadrabiam zaległości :D Co do nowego serialu z udziałem Lucy to może być ciekawy. Napewno pilotowy odcinek bym obejrzała tak jak w przypadku Riverdale, bo szukam fajnych nowości. A co Ty myślisz o pierwszym odcinku River??

      Usuń
    3. Słyszałam, że nowy serial produkowany przez Selenę Gomez pt. "13 Powodów" może stać się zastępcą PLL.
      Co do Riverdale to zaciekawił mnie. Trochę irytuje mnie, że Betty to taka sierota i ktoś zajmie jej chłopaka, zanim się zorientuje. Aczkolwiek lubię Betty. Veronica hm... nie wiem. Wstrzymuję się tutaj, bo ma w sobie coś takiego zarazem spoko i zdradzieckiego. Ta ruda, Cheryl... śliczna jak z obrazka, ale to straszna franca :D
      Natomiast Archie wydaje się być sympatycznym, zagubionym chłopcem. Ciekawi mnie jak to wszystko rozwinie się z wątkiem Jasona...\
      A Tobie jak podobał się odcinek Riverdale?

      Usuń
    4. Mam podobne zdanie haha :D tak samo pomyślałam o Betty ze taka sierotka i Veronica mi się wydaje najbardziej ogarnięta i sympatyczna. O Cheryl sobie pomyślałam kurde jest laska. Ogolnie napalilam się na ten serial jak szczerbaty na suchary Ale czekam na dalszy rozwój wydarzeń. Niby moje podejrzenia padły na Cheryl ze kropnęła w główke braciszka - logiczne, bo tak nam to twórcy przedstawili Ale czuje że to podpucha. Zbyt oczywiste się to wydaje po prostu. Niebawem następny odcinek więc się dowiemy może coś więcej ;) Fabienne

      Usuń
    5. Ogółem po odcinku Riverdale coś mnie dręczyło. Dokładniej to "Archie-Betty-Veronica". Byłam pewna, że gdzieś to słyszałam. I faktycznie w odcinku 4x11 Teorii Wielkiego Podrywu, stary-nowy chłopak Penny opowiadał o tym, że w komiksach w jednym świecie Archie jest z Betty, a w drugim z Veronicą haha :D Teraz szukam po komiksach z kim w końcu będzie Archie.
      Veronica właśnie wydawała mi się sympatyczna, ale zmaściła... tutaj struga przyjaciółkę i szuka drugiej szansy, a potem dobiera się do chłopaka, w którym zakochała się jej psiapsi i to zanim zdążyła z nim wszystko wyjaśnić. Chodzi o to, że Veronica mogła poczekać aż Betty wyjaśni sobie sprawy z Archiem. Cheryl to taka druga Regina George z Wrednych Dziewczyn. Ciekawe, czy przejdzie przemianę, jak Lydia Martin... na pewno będzie leciała na Archiego, jak z komiksów się dowiedziałam :D
      Ja też na razie uważam, że Cheryl kropnęła brata. Ale może to też mamuśka Betty i Polly... albo sama Betty, bo bierze te tabletki ;)

      Usuń
    6. Lily, sama sobie robisz spojlery?? :D No i mamy kolejny odcinek, wg mnie lepszy niż pierwszy :) Btw. czy znasz może jakieś blogi polskie o tematyce Riverdale?

      Usuń
    7. Jestem taką osobą, którą rzadko ruszają spoilery i właściwie to lubię wiedzieć wcześniej, co i jak :D
      Z tego, co wiem nie ma jeszcze polskich blogów o tym serialu, ponieważ dopiero "wyszedł". Gdyby nie było PLL, pewnie sama założyłabym bloga o tym serialu :D
      Póki co, ewentualnie mogę podesłać linki do blogów, które poruszyły tematykę serialu.
      http://popkulturowy.blogspot.com/search/label/Riverdale

      https://www.goodreads.com/author_blog_posts/14620479-co-ty-wiesz-o-riverdale-czyli-stary-komiks-i-wie-y-serial

      Usuń
  2. Life sentence - bardziej "Wyrok życia" zgodnie z fabułą :P. A notka super :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację. Zbyt skupiłam się na tym, że dla więzienia to oznacza dożywocie i na opcji, że bohaterka dostała najpierw wyrok śmierci. Ale masz rację... potem będzie musiała żyć z Wyrokiem Życia. Plus dla ciebie za czujność :D

      Usuń
  3. Twoje (wasze) posty są świetne, przynajmniej coś się dzieje na blogu mimo przerwy w serialu! Fajnie poczytać co tam słychać u dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepraszaj, wrzucaj co ci do głowy wpadnie :) milo wejść i zobaczyć codziennie coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje mi się pewien egzotyczny pomysł, haha :D

      Usuń
  5. musisz mi podać jakieś źródło skąd bierzesz newsy bo ja jakoś nigdzie nic nie widzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiowałam zarządzanie informacją, więc mam swoje triki :D

      Usuń