środa, 15 lutego 2017

Memy z PLL 2

Hejka, ostatnio niektórym skończyły się ferie, niektórym zaczęły, a więc dla rozluźnienia kolejna notka poświęcona memom!

ZAPRASZAM!



1.  Sezon 1 i 2 - kto jest -A?
Sezon 3 - kto nie jest -A? 
Sezon 4 - Jestem -A?

2. Moja ulubiona gra nazywa się "Jak dużo odcinków mogę obejrzeć w jedną noc".



3. *Uwaga, czarny humor*
- Idę ze Spencer.
- Widzę...
Nie, nie widzisz

4. Przed imprezą
Po imprezie

5.  -Czy Jason wygląda tak samo?
Mam wrażenie, że był inny.
-Tak, jest inny.

6. Reakcja Emily, kiedy zobaczyła zwłoki Jessicy DiLauretnis zawsze będzie moją ulubioną.

7.  Kiedy idziesz zabić robaka, a to zaczyna latać.

8.  -Ali nigdy mnie nie kochała.
- Ona nigdy nie kochała żadnej z nas.
- Tak właściwie, teraz rozmawiamy o mnie.

9. Mama: Przestań oglądać PLL i idź spać.
Ja: Nie potrzebuję snu, potrzebuję odpowiedzi. 

10. - Emily, co się stało? 
- Weszłam na lego!


PS Tak swoją drogą pozwolę sobie edytować notkę i dodać, że tak jak napisałam w komentarzu 9 to trochę ja, a 2 to już totalnie ja. A jak u Was? 

Do następnej notki,
MiaXana



4 komentarze:

  1. A tak btw. To 9 idealnie opisuje mnie. W wakacje zaczęłam oglądać PLL i oglądałam odcinki do 4,5 nad ranem i mama tylko przychodziła i "kochanie, połóż się spać, nie oglądaj już tego Pretty Little Liars, zrób sobie przerwę", a ja nic tylko "Muszę wiedzieć kto jest A!! Muszę wiedzieć, co będzie dalej!!" Także no haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, no! Smutecek! Liczysz czas feriami, a co z dinozaurami, które pokończyły studia i nie mają już ferii? Jak ja? Jejć, całkowicie żyję poza szkolnym czasem i nie wiem, kiedy wy tam macie te studniówki, połowinki, ferie i inne takie :D

    U mnie pkt 3 pasuje. Lubię taki czarny, sarkastyczny humor :P
    A 9 uwielbiam, bo Sheldon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam czarny humor!
      A Shay "powala" tą mimika w serialu :D

      Usuń
    2. Shay chyba przedobrzyła :D

      Usuń