niedziela, 5 lutego 2017

Memy z PLL

Hejka, dzisiaj postanowiłam stworzyć notkę poświęconą memom. 
Już dawno takiej nie widziałam, zapraszam:)




W tej notce ujrzycie 10 różnych śmiesznych obrazków związanych z PLL, może za jakiś czas dodam kolejną notkę poświęconą memom. 



1.  Ja po odcinkach pll (ja po obejrzeniu pll)
Mamy trochę pytań i chcemy odpowiedzi, nie kłamstw.



2. Żyjesz tylko raz.



3. Ja próbując wytłumaczyć PLL moim przyjaciołom.



4. Teraz to ja zabiorę coś tobie.
Możesz ją zatrzymać.



5.  Dziewczęce zakupy:
O, to jest słodkie.
*sprawdza cenę*
To nie jest takie słodkie.



6. *Kiedy ktoś publicznie wspomni PLL*



7.  Kiedy twój crush (chłopak, którego darzysz uczuciem) siada obok ciebie.



8. Lista ludzi, którym możemy zaufać w PLL.



9. To uczucie, gdy oglądasz finał nowego sezonu PLL, który niedawno się zaczął. 



10. Co zrobić, gdy jesteś śledzony/stalkowany?
Nie dzwoń na policję. 




Do następnej notki,
MiaXana




3 komentarze:

  1. Punkt 5 to cała ja.
    Wchodzę do sklepu, kukam na jakąś bluzkę i od progu "Omg, jaka śliczna". Potem sprawdzam cenę i mówię ,,Nah, nie za takie pieniądze. To nie była aż taka miłość od pierwszego wejrzenia, żeby wydać na nią tyle mamony" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah bardzo dobre :D kolejne rozwalaly mnie jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 odzwierciedla w pełni co czuje do Paige :D a piąte pasuje do chyba każdej kobiety

    OdpowiedzUsuń