czwartek, 19 stycznia 2017

VS!

Hej! Ponieważ szykuję dla Was grubszą notkę, a ostatnim razem VS przypadło Wam do gustu, postanowiłam na początek, dla rozluźnienia (po być może ciężkim tygodniu, ale już jutro PIĄTEK!) zrobić tą „zabawę” jeszcze raz. 

Zapraszam:) 


Lecimy! 

Ali w bardziej 'zołzowatej' odsłonie
VS
'Późniejsza' Ali




Styl Emily


VS

Styl Shay




Pasemka na włosach Arii


VS

Jedna z późniejszych fryzur Arii




Ezria


VS

Jaria




Haleb


VS

Tranna




Seria książek PLL


VS

Serial PLL



A teraz uwaga uwaga! Haha

Tammin jako serialowa dziewczyna Jacksona (Hannah Montana)
VS
Serialowa Jenna 



Szczerze mówiąc, ja na początku kompletnie nie skojarzyłam faktów i nie pamiętałam o jej roli w HM. 
O ile się nie mylę, mogliśmy ujrzeć ją w 4 sezonie.


PS czy tylko mi podobają się takie włosy u Lucy?

Do następnej notki, 
MiaXana



12 komentarzy:

  1. 1. Zołzowata Alison.
    2. Wcześniejszy styl Shay (aktualny jest zbyt dziw***arski), a jeśli tak nie można to wolę wygodny styl Emily.
    3. Późniejsza Aria
    http://b.looklive.com/s/Lucy-Hale-Aria-Montgomery-Pretty-Little-Liars-S06E13-The-Gloves-Are-On_L0NZUzF4T1phNFowTjBUMkNZM0dIMXZtV19Vdz0vMjU0eDA6NzM0eDcyMC82NDB4MC9maWx0ZXJzOmJyaWdodG5lc3MoMTUpOmNvbnRyYXN0KDEwKTp3YXRlcm1hcmsoMjBjZTk4NzktNjE5Ny00Mjg2LWJiZjgtMTcxODUzYmQzZGVlLDM5MCw3ODIsMTApL2E5MjBjNTcwLTIxNzEtNDUzOS1iZDM5LTRkYzJkMWVlNjZhYQ==
    4. Jaria
    5. Haleb. Travis był w porządku, ale w ogóle nie pasował do Hanny. Nawet nie wiedziałam, że ich ship ma nazwę.
    6. Chyba serial skoro za niego się zabrałam, a za książki jeszcze nie.
    7. Ten punkt jest dla mnie bez sensu, bo nie oglądałam Hannah Montana, więc nie mam co porównywać. Chyba nie to pokolenie... za stara jestem na te wszystkie wkurzające produkcje Disneya i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepełko przy kominku...a kiedy zmiana tła na wiosenne?;) Zimno za oknem,to może chociaż tutaj się ociepli...

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zołzowata Ali
    2. Styl Em, nie przepadam za nim, ale za stylem Shay jeszcze bardziej.
    3. Późniejsza Aria, ogólnie w długich wyglądała pięknie, w tych pasemkach to takie dziecko, no, ale Aria ma to do tego, że niezależnie jak, by obcięła zawsze będzie wyglądać super.
    4. Ezra
    5. Haleb. Travis to wgl żadna konkurencja.
    6. Serial, kilka części książek przeczytałam, ale doszłam do wniosku, że to jest okropne.
    7. Pamiętam ją w HM, jej postać była super i teraz mam dylemat XD

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Odpowiedź jest prosta. Zołzowata Ali!
    2. Bardziej mi się podoba styl Emily. Shay za bardzo kombinuje jak dla mnie :D
    3. W późniejszych fryzurach Aria doroślej wygląda, aczkolwiek chciałabym,żeby miała ciemne, ale i tak późniejsza fryzura.
    4. EZRIA :D
    5. haleb forever :D
    6. Ciężko mi wybrać. Przeczytałam wszystkie części książki słodkie kłamstewka oraz serial. Różnią się od siebie bardzo więc nie mogę wybrać, obie opcje są świetne :D
    7. Hannah Montane oglądałam i szczerze się zdziwiłam,że to ta sama aktorka z PLL. W HM grała super modelke, roześmianą, szczęśliwą dziewczyne, zakochaną. A w PLL Jenna jest tajemniczą postacią, nigdy z nią nie jest nudno. To pokazuje jak dobrą aktorką jest Tammin. Również nie mogę wybrać, bo obie role są świetnie zagrane.

    I tak, też mi się podobają takie włosy Lucy, średniej długości, ciemne :D

    Pozdrawiam serdecznie, koktajl :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damn it. Wszyscy oglądali Hannah Montana, tylko nie ja xD Nie mogę wybierać w 7 punkcie haha.
      A książki polecasz?

      Usuń
    2. Jak byłam mała to znalazłam Hannah Montana na yotubie więc wiesz, w wakacje oglądałam hahah
      Co do książek...Jest ich bardzo dużo, aż 16. Czasami dziewczyny zachowują się infantylnie, ale szczerze mówiąc fabuła ma sens i podoba mi się zakończenie. Ja bardzo dużo czytam i nie są to z najwyższej półki książki, ale skoro dotarłam do końca to nie są takie złe :D Ale też wszystko zależy od gustu. Na pewno są najbardziej odpowiednie dla nastolatek, takie dramy bez powodu :D

      Usuń
    3. A no właśnie o to by mi chodziło, czy to prawda, że styl pisania autorki jest infantylny? Jestem strasznym molem książkowym, ale już mam dość takich dziecinnych książek albo gdzie co chwila pojawia się jakiś seksowny Adonis i kobiety dostają orgazmu na sam jego widok (nie mówiąc o dotyku). Chyba starzeję się i potrzebuję czegoś więcej ;(
      Właśnie dlatego nie wiem, czy zabrać się za książki, bo nie chcę się potem rozczarować.

      Usuń
    4. Taak, te włosy są piękne. I co do porównania Tammin w PLL, a HM to rzeczywiście jest spora różnica. Również pozdrawiam!

      Usuń
    5. Troche tak, a troche nie. Ja to czytałam w wieku 18-19 no i troche mi zachodziło tą infantylnością. No ale jak mówię przebrnęłam przez ksiażki i przy ogólnej ocenie mogę postawić 5. Ale na przykład kupiłam sobię w wakacje książkę tej autorki "gra w kłamstwa" i ledwo przeszłam przez dwie strony pierwszego rozdziału. Książka nadal leży tak jak ją zostawiłam 5 miesięcy temu.
      Najlepiej jakbyś pożyczyła od kogoś albo z biblioteki pierwszą część,żeby się sama przekonać.

      Bo historia może być naprawdę fajna, tylko co z tego jak ktoś nie będzie mógł przez nią przejść z powodu stylu pisania :)

      Usuń
  5. 1. Zołzowata Ali, nie znoszę jej nowej odsłony, takie ciepłe kluski ble :D
    2. Emily, Shay za dużo lata z cycami na wierzchu, chociaż jej bardziej codzienne stroje są ok :)
    3. Późniejsza Aria
    4. Jaria, nie mogę już patrzeć na Ezrię
    5. Haleb! Travis był nudnawy i bezpłciowy :P
    6. Książki! Choć serial bardzo mi się podoba, mam sentyment do książek :) (tak, przeczytałam wszystkie! :D)
    7. Nie pamiętam Hanki, to było taaaak daaawno :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Zołzowata Ali
    2. Styl Shay, chociaż styl Em również mi się podoba.
    3. Aria z pasemkami
    4. Jaria, ale Ezrie też lubię
    5. HALEB !!! <3
    6. Serial, bo niestety nie czytałam książek.

    OdpowiedzUsuń