piątek, 27 stycznia 2017

Episode: Pretty Little Liars Character Quiz

Czy ktoś z Was używa aplikacji Episode, dzięki której można zagrać w różne historyjki np. Pretty Little Liars? Z tej serii wyszło do tej pory tylko 7 odcinków i nadal musimy czekać, żeby dowiedzieć się, co stanie się, gdy nasze bohaterki zostaną aresztowane.
Ostatnio Episode wypuściło quiz, w którym możecie sprawdzić, która postać PLL pasuje do Was pod względem charakteru. Z pewnością macie już po dziurki w nosie takich quizów, ale na wszelki wypadek wrzucam screeny z pytaniami i odpowiedziami. Jeśli ktoś ma takie życzenie, może zakreślić swoje odpowiedzi w komentarzu, a ja "rozpykam" za niego quiz i podeślę wynik.

W notce znajdziecie również kilka gier, w które sama gram i Wam polecam. Są naprawdę wciągające!!! Jeśli są wśród Was gracze, to dajcie znać. Chętnie powymieniam się uwagami.



ARIA: Co lubisz robić w wolnym czasie?
A) I don't have any spare time! - Nie mam wolnego czasu!
B) Arts and writing - Sztuka i pisarstwo
C) Sports and athletics - Sport i lekkoatletyka
D) Shopping. Definitely shopping - Zdecydowanie zakupy
E) Not telling - Nie powiem

HANNA: Z rana zrywasz się do szkoły. W co się ubierzesz?
A) The new clothes... - Nowe ubrania, które kupiłam wczoraj
B) Relaxed and sporty... - Luźne i sportowe
C) I look good in... - Wyglądam dobrze we wszystkim, skarbie
D) Dress with leather... - Sukienka ze skórzaną kurtką i butami za kolana
E) If it's got a collar... - Jeśli ma kołnierzyk, biorę to.

EMILY: Najgorszy sekret, jaki ma na ciebie Alison?
A) Girl, I wish... - Dziewczyno, chciałabym móc ci powiedzieć
B) My secret takes cake - W skład mojego sekretu wchodzą babeczki
C) I'm too clever... - Jestem zbyt sprytna aby dać się w to złapać
D) If I could write... - Gdybym mogła to spisać, zrobiłabym to
E) Secrets aren't meant to be kept - Sekrety nie są stworzone do trzymania ich w tajemnicy

ALISON: Gdybyś miała opisać się w dwóch słowach, jak brzmiałyby?
A) Perfection & Ambition - Perfekcja i Ambicja
B) Cupcakes & Fashion - Babeczki i Moda
C) Writing & Family - Pisarstwo i Rodzina
D) Immortality & Popularity - Nieśmiertelność i Popularność
E) Swimming & Secrets - Pływanie i Tajemnice

SPENCER: Na potańcówce wchodzisz do fotobudki. Z kim chcesz zrobić sobie zdjęcie?
A) Maya... - Maya. Zdecydowanie jesteśmy tylko przyjaciółkami, chyba...
B) Ezra... - Ezra. To znaczy... Pan Fitz
C) My sister's boyfriend... - Chłopak mojej siostry jest dobrym towarzyszem (hehe)
D) Mona
E) Me... - Ja, ja i ja

EZRA: Najstraszniejsza groźba, jaką wysłało ci 'A'?
A) I think I remember... - Wydaje mi się, że pamiętam dziwną wiadomość z Halloween
B) The truth won't set you free - Prawda cię nie wyzwoli
C) If you kiss, I tell - Jeśli pocałujesz, wygadam się.
D) Dead girls walking - Chwila prawdy (W tym kontekście było w PLL)
E) You bark, I bite - Ty kłapiesz jadaczką, ja gryzę

JENNA: Twój ulubiony przedmiot w szkole?
A) Economics - Ekonomia
B) Creative writing - Kreatywne pisarstwo
C) Gym and swimming - Gimnastyka i pływanie
D) Homeroom - Godzina wychowawcza
E) Political Science - WOS

TOBY: Jaki jest twój typ?
A) I love a free spirit - Kocham wolnego ducha
B) I'm not interested in... - Nie jestem zainteresowana nikim. Wszyscy są zainteresowani mną
C) The more ambitious... - Im bardziej ambitny tym lepiej
D) I want to feel... - Chcę poczuć dreszczyk emocji w jego obecności
E) I have a penchant... - Mam słabość do kujonów

Mój wynik:
Jestem Arią. Kreatywną duszą, która lubi sobie popisać.
Duh, no raczej :D


***
Natomiast w zwykłej serii Episode - Pretty Little Liars, właśnie tak wygląda moja postać.
Nazywa się Lily Red i jest córką policjanta.
Gierka jest bardzo ciekawa i wciągająca. Alison, ta złośnica ukradła mi naszyjnik, który jest kluczem do mojej tajemnicy. 'A' zna moje sekrety, nie wiadomo skąd. (Prawdopodobnie) prawie zabiłam swoją starą przyjaciółkę. Chłopak, którego kocham kręci coś na lewo z Jenną. Ta mnie znowu szantażuje. Tyle emocji! :D 
Dodatkowo jest to fajna odskocznia, gdy mamy przerwę w serialu.


TROUBLEMAKER
Wasza postać jest ogromnie zakochana w szkolnym bad boyu - Brodym Casenie. Niestety, co chwila zalicza towarzyskie wpadki, ponieważ, gdy się denerwuje zaczyna się jąkać i rzucać ciekawostkami rodem z encyklopedii. Zwykle bohaterka wzdychała z oddali do Brody'ego albo stalkowała go (niechcący). Wszystko to jednak zmieniło się w momencie, w którym Lily (tak nazwałam swoją bohaterkę) znajduje pamiętnik Brody'ego. W końcu nic tak nie zacieśnia więzi, jak mały szantażyk ,,Pójdziesz ze mną na randkę albo wyjawię twoje tajemnice".

P.S. Macie tam taką pseudo przyjaciółkę - Ellis, która przyprawi Was o liczne ataki agresji. 
Zdradzieckie nasienie.


LOVING BAD
Wasza bohaterka (znowu Lily u mnie) trafia do nowej szkoły, gdzie próbuje dopasować się do szkolnej społeczności. Lily straciła rodziców w strasznych okolicznościach, a opiekę nad nią sprawuje jej starszy brat, który... jest agentem FBI. Nic więc w tym dziwnego, że załatwił im nowe tożsamości i trzymał Lily pod kloszem do czasu, gdy dziewczyna nie zapragnęła posmakować życia prawdziwej nastolatki. Oczywiście, jakże mogłoby być inaczej? Lily, która cały czas żyła według wyznaczonych zasad, zakochała się w bad boyu o imieniu - Sin (z angielskiego dosłownie ,,Grzech"). Jakby tego było mało... ktoś zaczyna ją śledzić i napastować. Czyżby duch z przeszłości?


GEORGIA
Małe, religijne miasteczko, w którym nie wolno grzeszyć, ponieważ wszystkie moherowe panny zaczną wytykać Was palcami. Jakby tego było mało, Wasz ojciec jest pastorem. Georgia, główna bohaterka została wychowana według surowych zasad, ale jej poglądy na życie zaczynają się zmieniać, gdy poznaje nowego mieszkańca. 
W tle pojawia się wątek aborcji i romansu nauczyciela z uczennicą (Ale nie będzie tak kolorowo, jak w przypadku Ezrii).


SUNDOSIA
Istnieje królestwo zwane Sundosią. Dlaczego tak? Nazwa podchodzi od "Sun" - Słońca. Dawno temu coś się wydarzyło i sprawiło, że aby ratować ludzkość trzeba było zbudować kopułę nad królestwem. 
Zatem jesteście księżniczką i przyszłą królową małego królestwa ze staroświeckimi poglądami. Otóż kobieta nie może w nim rządzić sama, dlatego po ukończeniu 20 lat musi wyjść za mąż. Cóż jednak począć, gdy Wasz wybranek to niebywały bufon, a w pobliżu kręci się seksowny, tajemniczy lord?
Drugi sezon Sundosi jest lepszy od pierwszego!


WREDNE DZIEWCZYNY
Kontynuacja znanego filmu "Wredne Dziewczyny". Jesteście nową uczennicą ostatniego roku w szkole, którą kiedyś rządziły plastiki. Wszystko byłoby ładnie i pięknie, gdyby nie fakt, że chcecie dostać się na studia w Yale... tak samo, jak Regina George. Obie musicie stanąć do nierównej walki o miejsce na liście rekrutacyjnej. Pech chciał, że Waszą bohaterkę i Reginę łączy pewien brudny sekret z przeszłości. Na szczęście, Regina wydaje się Was nie pamiętać, co może być wynikiem utraty pamięci po zderzeniu z autobusem... Tylko, czy aby na pewno Regina nic nie pamięta?



5 komentarzy:

  1. I bez tego quizu wiem, że jestem Spencer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie gadaj! Czyli w fotobudce chciałabyś mieć zdjęcie z...? ;>
      Ja wybrałam z samą sobą, haha.

      Usuń
  2. A czy ta gra działa też na laptopie czy tylko na telefonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Episode jest tylko do ściągania na telefony, ale w jednej aplikacji masz duży wybór historii, w jakie chcesz zagrać ;)

      Usuń
  3. Aria, mimo, iż przy pierwszym niechcący zaznaczyłam odpowiedź z zakupami. Uwielbiam Episodes.

    OdpowiedzUsuń