czwartek, 5 stycznia 2017

Spostrzeżenie

Po kilkukrotnym obejrzeniu najnowszego promo, zauważyłam ciekawą rzecz. Na klatce, w której A.D. "gmera" przy kołysce dziecka Alison, wyraźnie można dostrzec, że w pomieszczeniu znajdują się dwie zakapturzone osoby!!! 
Żółtym okręgiem oznaczyłam na zdjęciu trzecią dłoń. 

- Myślicie, że to będzie A.D. i jego partner w zbrodni? 
- A może A.D. i Alison (zmuszona do współpracy)? Jeśli byłaby to Alison i A.D., wtedy dziewczyna musiałaby poznać prawdziwą twarz Uber A i milczeć na ten temat (przed Kłamczuchami), ponieważ na pewno nie poznamy za szybko tożsamości prześladowcy.
- A może to dwójka pomagierów A.D.?

P.S. Nie chcę, żeby notka była taka "sucha", dlatego w rozwinięciu umieściłam parę swoich prac, które planuję umieścić na naszej stronie fb jako zdjęcie w tle. Jeśli chcecie mi pomóc i doradzić, to piszcie w komentarzach, która praca najbardziej Wam się podoba :)



1)

2)

3) 

4) 

5)

6)

7)

8)

9) 

10)

 11)

12)

13)

14)

15) 

16)

17)

18)

19)

20)

21)

22)

23)

24)

25)

26)

27)

28)

29)

ARISON

BUTTAHBENZO



EZRIA



SPARIA

HARIA

JARIA

Tu chcę wybrać nagłówek na Tumblr:

1)

2)

3)

4)

17 komentarzy:

  1. 14, 18, 24 i bardzo mi się podoba Buttah benzo pierwsze i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie te grafiki są ładne! Trudno się zdecydować :D Wybiorę chyba 1,2 i 5 (uwielbiam ten cytat z promo) :) A co do spostrzeżenia, to wydaje mi się, że to A.D i jej/jego pomocnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie zaktualizować parę kont, w tym moje konto Tumblr i dlatego tyle grafik porobiłam. Znalazłam też fajny program i dlatego tyle grafik, ponieważ testowałam różne układy. No i fajnie, że się podobają. To najważniejsze :D

      Ja bym się nie zdziwiła, jakby to było A.D. i ślepa Jenna. Z bronią mogła latać to i pewnie poradziłaby sobie przy mebelkach dla dziecka ;o

      Usuń
  3. WoW!Świetne grafiki, najbardziej to mi się podobają chyba 5 i 11. Trudny wybór, bo wszystko są mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Sama mam wybór, którą wybrać na swoje konto Tumblr :D

      Usuń
  4. Myślę, że najlepsze 2, 9, 14

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace, ale moje serce chyba podbił numer 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej super prace, może użyłabyś jednej z nich jako nagłówek bloga, albo zrobiła nowy nagłówek. Aktualny jest fajny, ale chciałabym zobaczyć jedną z twoich prac na głównej stronie, bo wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki plan, co do nr 2, ale zobaczymy. Stalia administruje sprawy szablonowe, więc wszystko zależy od niej ;)
      Poza tym dziękuję za docenienie ;***

      Usuń