niedziela, 29 stycznia 2017

Lucy i Troian na EWSAG Awards Party

Lucy i Troian (wraz ze swym mężem) pojawiły się na gali Entertainment Weekly Celebration of SAG Award Nominees, która odbyła się 28 stycznia 2017 roku.
Dla Troian i Patricka było to pierwsze wystąpienie na czerwonym dywanie jako małżeństwo. 

Jestem jednak ciekawa, co sądzicie o stylizacjach aktorek i jak je ocenicie?


TRUCY 💖

















Jest i Donna z "Suits"! 





»___The End___«

P.S. Odkładając temat gali nieco na bok, Troian odświeżyła swój look poprzez skrócenie różowych końcówek i odpowiednią stylizację. Mi się podoba!



***
A teraz ocenię stylizacje dziewczyn w skali 1 do 5.

1) LUCY 5/5

Nic bym nie zmieniła w tej stylizacji. Dekolt jest odważny, ale nie wygląda tandetnie. Kolor sukienki i krój nadają jej szyku i klasy. Podobają mi się dodatki, czyli minimalistyczna torebka i nierzucające się w oczy szpilki. Do tego wszystkiego dochodzi kolor szminki... idealny. W połączeniu bieli i czerwieni jest coś niesamowitego. 
W mojej opinii, Lucy wyszła kwitnąco i elegancko. 


2) TROIAN 3/5
Tu jest zdecydowanie gorzej sprecyzować swoją opinię na temat tego outfitu.
Troian także postawiła na odważny dekolt, ale w mojej opinii wygląda to kiczowato. Tzn. sam gorsecik z koronki nie byłby zły, gdyby zmienić mu krój. Nie podobają mi się jednak miseczki stanika ani fakt, że gorset nie jest jednoczęściowy tylko ma dodatkowy prześwit pod biustem. I tak jest bardzo odkrywczy, więc ten prześwit jest dosyć zbędny. Wydaje mi się, że biust Troian bardzo niekorzystnie wygląda w takim outficie, ale nie raz już wam powtarzałam, co sądzę na temat spłaszczania tego i owego :D 
Ogółem przyznaję jednak, że Troian ślicznie wygląda z nową fryzurą i jeśli nie skupiać mocno wzroku na górze, to wygląda w miarę, w miarę.


3 komentarze:

  1. jestem zachwycona nowym wyglądem Troian!

    OdpowiedzUsuń
  2. Troian wygląda ślicznie w nowej fryzurze! :) Niestety nie potrafi dobrać ubrań do rozmiaru swoich cycków i wychodzi deska :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy wygląda cudownie, jak z bajki. Troian w nowej fryzurze wygląda ślicznie, jej twarz jakby się zmieniła

    OdpowiedzUsuń