poniedziałek, 2 stycznia 2017

Sylwester z Lucy

Lucy Hale prowadziła koncert noworoczny w Nowym Orleanie. W notce znajdziecie zdjęcia aktorki z owej imprezy. Zgaduję jednak, że i tak nic nie przebije występu Mariah Carey i jej wpadki. 
Słyszeliście już o tym? 

A co sądzicie na temat naszych krajowych koncertów emitowanych na TVP2, TVN i Polsacie? 
Polecam Wam przeczytanie żartobliwego posta na Facebooku, który idealnie opisuje to co się działo w telewizji:

Napiszcie, jak udała Wam się impreza sylwestrowa, czy oglądaliście koncert prowadzony przez Lucy dla kanału ABC?



P.S. Naprawdę uśmiałam się, czytając post, który poleciłam Wam wyżej. W pełni się z nim zgadzam.
Zanim wyszłam do klubu, pstrykałam pomiędzy kanałami i nic ciekawego się nie działo. Thomas Anders z Modern Talking nawet zbytnio się nie wysilał, żeby chociaż udawać, iż śpiewa. 
Jedynie przy Zenku i jego "Przez Twe oczy" potupałam nóżką. Ale wiecie... Zenek to jest Zenek. Tu się nie da siedzieć sztywno jak kołek, bo nóżka sama lata. A tak poza tym to wolałam obejrzeć program Stand Up na Comedy Central, niż te koncerty :) 


***


- Widziałem się z Lucy Hale w czasie jej pobytu w Nowym Orleanie z okazji noworocznej imprezy. To absolutna profesjonalistka i niesamowita kobieta!
- Miło było cię poznać.





















Laska chciała "zostać memem" i posłała Lucy dziwną minę :D

LILY RED

2 komentarze:

  1. Lucy wygląda prześlicznie! Co ona robi, że tak kwitnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Została ambasadorką różnych firm kosmetycznych, więc dostaje darmowe maseczki, kosmetyki itp. :D

      Usuń