niedziela, 26 czerwca 2016

Sneak peek 7x02 #2

Dalsze tłumaczenie w rozwinięciu.

EMILY: Nie, to musi być jakiś błąd. Już ją wcześniej odwiedzałam, to ja przyprowadziłam ją tutaj.
PIELĘGNIARKA: Wytyczne odwiedzania pani Rollins zostały zmienione. Tylko rodzina. 
EMILY: Ale dlaczego zostały zmienione? Czy coś się stało?
PIELĘGNIARKA: Jedyne co mogę powiedzieć to, że może odwiedzać ją wyłącznie rodzina.
EMILY: Czy dr Rollins tu jest? Może go pani wezwać?
PIELĘGNIARKA: Dr Rollins jest tam.

ELLIOT: Emily. (Do pielęgniarki:Dziękuję)
EMILY: Nie pozwalają mi zobaczyć się z Ali.
ELLIOT: To moje polecenie.
EMILY: Wszystko z nią w porządku? Coś się stało?
ELLIOT: Zdecydowałem, że lepiej będzie dla Alison jeśli zostanie odizolowana.
EMILY: Dobrze, ale czy mogę zobaczyć ją na minutę?
ELLIOT: To nie leży w dobrym interesie Alison. Ani Twoim.
EMILY: Zatem, kiedy będzie można ją odwiedzić?
ELLIOT: Tak szybko jak tylko okaże się to możliwe, zadzwonię do ciebie. Muszę iść. Przykro mi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz